Wednesday, December 28, 2011

„აუდიმ“ ახალი საინვესტიციო გეგმა გამოაქვეყნა

Audi Announces New Investment Plan and Confirms New A3 and R8 e-tron for 2012
28 დეკემბერი
მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში, „აუდი“ ახალი ტექნოლოგიების და ავტომობილების შემუშავებისთვის, ასევე ახალი საწარმოების ასაშენებლად, 13 მილიარდი ევროს ინვესტირებას გეგმავს. გარდა ამისა, იგეგმება დაახლოებით 1200 ახალი თანამშრომლის დაქირავება.

გერმანელები ამერიკელებზე ორჯერ მეტ მანქანას უშვებენ...

How Germany builds 2x as many cars as U.S. while paying 2x the salaries
28 დეკემბერი
...და თავიანთ თანამშრომლებს ორჯერ მეტსაც უხდიან. კერძოდ, შარშან გერმანიაში 5.5 მილიონი ავტომობილი აწარმოეს, ამერიკაში – 2.7 მილიონი. გერმანულ ავტოკომპანიებში, თავიანთ თანამშრომლებს საშუალოდ საათში 67.14 დოლარის ექვივალენტურ თანხას უხდიდნენ, ამერიკულებში კი – 33.7 დოლარს.

„დე ტომაზო მანგუსტა ლეგასი დიზაინ“ – უბრალოდ, დიზაინერის სავარჯიშო

De Tomaso Mangusta Legacy Design Study Inspired by the 1965 Original
28 დეკემბერი
იყო დრო, როცა „დე ტომაზო“ კონკურენციას „ფერარის“ და „ლამბორგინის“ უწევდა, მაგრამ დღეს ის ისტორიის კუთვნილებაა. ახლახანს, ჟენევის მოტორ შოუზე, ამ კომპანიის გაცოცხლების პირველი რეალური მცდელობა ვიხილეთ უგზოობის კონცეპტუალური „დიუვილის“ სახით, მაგრამ როგორც ირკვევა, ამ ავტომობილის გამოშვებას ჩინელები აპირებენ (ალბათ სხვა სახელით).

გამარჯვება ცეცხლმოკიდებული „ლამბორგინით“ (ვიდეო)

Racing Driver Wins Rally even though his Lamborghini was Burning up
28 დეკემბერი
ცეცხლმოკიდებული მანქანით რბოლას ბევრი პროფესიონალი მრბოლიც ვერ ბედავს, ტასმანიელმა ჯეისონ (მრბოლმა) და ჯონ (ნავიგატორმა) სმიტებმა კი, როცა მათს 600 000–დოლარიან „ლამბორგინი გალიარდო სუპერ ტროფეო სტრადალეს“ უკანა ნაწილში ცეცხლი გაუჩნდა, მანქანის მიტოვებაზე არც უფიქრიათ, რბოლა გააგრძელეს და მოიგეს კიდეც!

„ნისან ლიფმა“ ცუნამის გაუძლო

Nissan Says its Leaf EV Proved its Safety Credentials During Tsunami
28 დეკემბერი
ელექტრომობილები ნელ–ნელა მკვიდრდებიან საავტომობილო ბაზარზე, თუმცა ამ პროცესს ხელის შემშლელი გარემოებებიც წარმოექმნა – „შევროლე ვოლტის“ და ახლახანს, „ფისკერ კარმას“ ელემენტების ბლოკებმა ხანძრისადმი მიდრეკილება გამოავლინეს.

ითამაშე „ჰიუნდაის“ რეკლამისთვის (ვიდეო)

Hyundai gets Creative with Interactive Racing Game on Time Square Billboard
28 დეკემბერი
საკუთარი პროდუქციის სარეკლამოდ, ავტომწარმოებლები სხვადასხვა, ხშირად ორიგინალურ ხერხებს იგონებენ. მაგალითად, ბოლო წლებში, ძალიან ეფექტრუ შედეგებს იძლევა სუპერ ბოულის შეხვედრის დროს რეკლამირება. მაგრამ ეს ძალიან ძვირი სიამოვნებაა და ამიტომ, „ჰიუნდაი“ სხვა გზას დაადგა.