Thursday, December 10, 2009

უგზოობის ”ლექსუსს” ოქროთი მოაპირკეთებენ

10 დეკემბერი

არაბეთის გაერთიანებულ საემიროებში ”ლექსუსის” დილერმა, კომპანია ”ალ-ფუტაიმ მოტორსმა”, დუბაის მე-10 საერთაშორისო საავტომობილო გამოფნის დამთვალიერებლებს საინტერესო სეირი მოუმზადა - მათ თვალწინ, ფრანგულ კომპანია ”გოლდ ემოსიონის” ოთხი სპეციალისტი, ”ლექსუს LX 570-ს” ოქროს 40 000 ფირფიტით დაფარავს. რა თქმა უნდა, ოქრო უმაღლესი სინჯის იქნება, ეს აქცია კი ”ტოიოტას” ლუქსის მწარმოებელი ბრენდის დაარსებიდან 20 წლის იუბილეს ეძღვნება.

”ალ-ფუტაიმ მოტორსის” გაყიდვების საქმეთა დირექტორი ჰიუ დიკერსონი ამბობს, რომ ემირატებში სულ უფრო იზრდება მოთხოვნა ავტომობილების უნიკალურ დიზაინერულ გადაწყვეტებზე და რომ ამ ტენდენციის უყურადღებოდ დატოვება დიდი ფულის განიავების ტოლფასი იქნებოდა. მისი აზრით, მოოქროვილ ”ლექსუსზე” დუბაიში სოლიდური მოთხოვნაა მოსალოდნელი.

დიკერსონის თქმით, ავტომობილის ძარის ოქროს ფენით დაფარვის შემდეგ, მისი ზედაპირი ლაქით დაიფარება, რის შემდეგაც, შესაძლებელი იქნება მისი საერთო სარგებლობის გზებზე გამოყენება. მოოქროვილძარიანი ”ლექსუს LX 570” გამოფენაზე მის დასრულებამდე დარჩება, მერე კი მისი ყიდვა იქნება შესაძლებელი. რაც შეეხება ფასს, ამის შესახებ დიკერსონი დუმილს ამჯობინებს.

სხვათა შორის, თავის დროზე, მოოქროვილი ”მაიბახით” თვით ერაყის ყოფილი დიქტატორი, სადამ ჰუსეინი სარგებლობდა. ოთხი წლის წინ კი, გერმანულმა საიუველირო კომპანია ”ვიზუალისმა” ”პორშეს” ცხრა ავტომობილის ზედაპირი მოჭედა ოქროთი.

”კია მოტორს ჯორჯიას” საახალწლო აქცია

10 დეკემბერი

”კია მოტორსის” დილერმა საქართველოში, ”კია მოტორს ჯორჯოამ”, თავის ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ მოდელ ”სორენტოზე” საახალწლო აქცია გამოაცხადა.

კიას სალონში სორენტოს მყიდველებს სთავაზობენ ფასდაკლებას 3 000 დოლარამდე, 0%-იან განვადებას, 200 ლიტრ საწვავს საჩუქრად და 3 წლიან გარანტიას გარბენის შეუზღუდავად.

აღნიშნული მოდელი იწარმოება 2003 წლიდან, დღესდღეობით იგი კონკურენტ მოდელებთან შედარებით ყველაზე დაბალი ფასისა და ძლიერი ტექნიკური შესაძლებლობების წყალობით ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი მოდელია თავის კლასში.

ავტომობილი აწყობილია ინტეგრირებულ ჩარჩოზე, ასეთი კონსტრუქცია უფრო მძლავრი ტრანსმისიისა და აგრეგატების გამოყენების საშუალებას იძლევა, აგრეთვე იცავს მთლიანად ძარას და ცალკეულ მის კომპონენტებს რყევით გამოწვეული ნაადრევი ცვეთისგან.

ავტომობილი 4X4 არამუდმივი ტრანსმისით, ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირებითა და გამანაწილებელი კოლოფის დაბალი გადაცემით ადვილად გადალახავს დიაგონალურ დაკიდებას განსაკუთრებით რთულ ლანდშაფტებზე. საბურავებს შორის დიფერენციალს ცვლის მუხრუჭების გამანაწილებელი სისტემა, რომელიც საჭიროების შემთხვევაში ამუხრუჭებს კონკრეტულ საბურავს.

ჩამოთვლილი მახასიათებლების წყალობით, სორენტოს გაცილებით მეტი შესაძლებლობები აქვს, ვიდრე ე.წ ქალაქის ქროსოვერს.

ავტომობილს მიღებული აქვს უამრავი ჯილდო როგორც საუკეთესო „ოფროუდერს“ მომხმარებელთა კმაყოფილების მაღალი ინდექსის მაჩვენებლის წყალობით.

”აუდი” მხოლოდ 1 000 ელექტრომობილ e-ტრონს დაამზადებს

Audi e-tron limited to 1000 sales

10 დეკემბერი

ბრიტანულ საავტომობილო გამოცემა ”აუტოქარის” ცნობით, ”აუდის” ფრანკფურტში ნაჩვენებ კონცეპტუალურ ელექტრომობილ e-ტრონის მცირე ტირაჟით წარმოება აქვს გადაწყვეტილი. გერმანული კომპანიის ექსტერიერების დიზაინის განყოფილების შეფი აკიმ ბედსტაბნერი აცხადებს, რომ ელექტრომობილის გაყიდვები 2012 წელს დაიწყება და მისი ფასი კუპე R8-საზე მაღალი იქნება.

ბედსტაბნერის თქმით, მის კომპანიას არ გაუჭირდება 1 000 ცალი ძვირადღირებული ელექტრომობილის გაყიდვა. მითუმეტეს, რომ მთელ მსოფლიოში მას დაახლოებით 5 000 სადილერო ცენტრი გააჩნია. მაგრამ იმ შემთხვევაში, თუ ელექტრონულ სუპერ ავტომობილზე მოთხოვნა არ იქნა, ”აუდი” მის წარმოებას შეწყვეტს.

მაგრამ გერმანული კომპანიის მარკეტოლოგები იმედოვნებენ, რომ ასე არ მოხდება და არც იმას გამორიცხავენ, რომ მაღალი მოთხოვნის შემთხვევაში, e-ტრონის წარმოება 1 000 ცალის გამოშვების შემდეგაც გაგრძელდეს. მათი თქმით, ამ ავტომობილს მეტწილად ის ადამიანები შეიძენენ, რომლებსაც შიდაწვისძრავიანი სპორტული ავტომობილი უკვე შეძენილი აქვთ და თავიანთი პარკის ელექტრომობილით შევსება მოუნდებათ. ასეთები კი, რა თქმა უნდა, მდიდრები არიან.

ცნობისათვის, ფრანკფურტში ნაჩვენები კონცეპტუალური ”აუდი e-ტრონი” კუპე R8-ს ბაზაზეა აწყობილი. ის ოთხი ელექტროძრავითაა აღჭურვილი, რომლებიც მხოლოდ თითო, ”თავთავიანთ” ბორბალს ემსახურებიან. მათი ჯამური სიმძლავრე 313 ცხენის ძალაა. ძრავებს ელექტროენერგიით ლითიუმ-იონური აკუმულატორების ბლოკი ამარაგებს. მათში დაგროვილი ენერგია კი საკმარისია იმისათვის, რომ e-ტრონმა 248 კილომეტრის გავლა შესძლოს. საყოფაცხოვრებო ქსელიდან აკუმულატორების სრულად დასამუხტად დაახლოებით 8 საათია საჭირო.

”აუდი e-ტრონს” ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარის ასაკრეფად 4.8 წამი სჭირდება, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი 200 კმ/სთ-ია, რაც ელექტრომობილებისთვის საკმაოდ კარგი მაჩვენებელია. ყოველ შემთხვევაში, როგორც მწარმოებელი ირწმუნება, ექსტრემალური მართვის მოყვარულებს ეს ავტომობილი არ მოაწყენს.

უგზოობის ”ლექსუსს” ოქროთი მოაპირკეთებენ

10 დეკემბერი

არაბეთის გაერთიანებულ საემიროებში ”ლექსუსის” დილერმა, კომპანია ”ალ-ფუტაიმ მოტორსმა”, დუბაის მე-10 საერთაშორისო საავტომობილო გამოფნის დამთვალიერებლებს საინტერესო სეირი მოუმზადა - მათ თვალწინ, ფრანგულ კომპანია ”გოლდ ემოსიონის” ოთხი სპეციალისტი, ”ლექსუს LX 570-ს” ოქროს 40 000 ფირფიტით დაფარავს. რა თქმა უნდა, ოქრო უმაღლესი სინჯის იქნება, ეს აქცია კი ”ტოიოტას” ლუქსის მწარმოებელი ბრენდის დაარსებიდან 20 წლის იუბილეს ეძღვნება.

”ალ-ფუტაიმ მოტორსის” გაყიდვების საქმეთა დირექტორი ჰიუ დიკერსონი ამბობს, რომ ემირატებში სულ უფრო იზრდება მოთხოვნა ავტომობილების უნიკალურ დიზაინერულ გადაწყვეტებზე და რომ ამ ტენდენციის უყურადღებოდ დატოვება დიდი ფულის განიავების ტოლფასი იქნებოდა. მისი აზრით, მოოქროვილ ”ლექსუსზე” დუბაიში სოლიდური მოთხოვნაა მოსალოდნელი.

დიკერსონის თქმით, ავტომობილის ძარის ოქროს ფენით დაფარვის შემდეგ, მისი ზედაპირი ლაქით დაიფარება, რის შემდეგაც, შესაძლებელი იქნება მისი საერთო სარგებლობის გზებზე გამოყენება. მოოქროვილძარიანი ”ლექსუს LX 570” გამოფენაზე მის დასრულებამდე დარჩება, მერე კი მისი ყიდვა იქნება შესაძლებელი. რაც შეეხება ფასს, ამის შესახებ დიკერსონი დუმილს ამჯობინებს.

სხვათა შორის, თავის დროზე, მოოქროვილი ”მაიბახით” თვით ერაყის ყოფილი დიქტატორი, სადამ ჰუსეინი სარგებლობდა. ოთხი წლის წინ კი, გერმანულმა საიუველირო კომპანია ”ვიზუალისმა” ”პორშეს” ცხრა ავტომობილის ზედაპირი მოჭედა ოქროთი.