Brawn plays down performance advantage of Mercedes' DRS-activated F-duct
16 მარტი
„მერსედესის“ შეფი როს ბრაუნი ამბობს, რომ მისი გუნდის მანქანის უკანა ფრთის ინოვაციური კონსტრუქცია დიდ მოგებას არ იძლევა. პარასკევის თავისუფალი პრაქტიკების შემდეგ, ბრიტანულმა გამოცემა „ავტოსპორტმა“ W03-ის უკანა ფრთის ის ფოტოები გაავრცელა, რომელზეც ჩანს, DRS-ის ამოქმედების შემდეგ როგორ შიშვლდება ფრთის ვერტიკალურ სიბრტყეში არსებული ღრიჭო, რომელიც ფრთის სტაციონარული ნაწილიდან, ჰაერის ნაკადის ნაწილს გაურკვეველი მიმართულებით გზავნის. ღრიჭო ფრთის მოძრავი ნაწილის საწყის პოზიციაში დაბრუნებისთანავე იფარება და ჰაერის ნაკადიც ნორმალურ კალაპოტს უბრუნდება.
„მერსედესის“ შეფი როს ბრაუნი ამბობს, რომ მისი გუნდის მანქანის უკანა ფრთის ინოვაციური კონსტრუქცია დიდ მოგებას არ იძლევა. პარასკევის თავისუფალი პრაქტიკების შემდეგ, ბრიტანულმა გამოცემა „ავტოსპორტმა“ W03-ის უკანა ფრთის ის ფოტოები გაავრცელა, რომელზეც ჩანს, DRS-ის ამოქმედების შემდეგ როგორ შიშვლდება ფრთის ვერტიკალურ სიბრტყეში არსებული ღრიჭო, რომელიც ფრთის სტაციონარული ნაწილიდან, ჰაერის ნაკადის ნაწილს გაურკვეველი მიმართულებით გზავნის. ღრიჭო ფრთის მოძრავი ნაწილის საწყის პოზიციაში დაბრუნებისთანავე იფარება და ჰაერის ნაკადიც ნორმალურ კალაპოტს უბრუნდება.