Monday, November 5, 2012

საქართველოში ავტოსპორტის სეზონი დასრულდა

5 ნოემბერი
4 ნოემბერს, რუსთავის საერთაშორისო მოტორპარკზე ჩატარებულმა საერთაშორისო რბოლებმა, საქართველოს ავტოსპორტის წლევანდელი სეზონი დაასრულა. რბოლების დასასწრებად მისული რამდენიმე ათასი მაყურებელი იმ სანახაობის მოწმე გახდა, რასაც სამწუხაროდ, სეზონის განმავლობაში იგნორირებულს ტოვებდა. არადა, იქ ყოველთვის შეიძლებოდა დაძაბული ბრძოლების ხილვა. სეზონის ბოლო სარბოლო უიკენდმა კი აჩვენა, რომ შეჯიბრების კარგად ორგანიზების შემთხვევაში, მათ მაყურებელი არ გამოელევა.

„მაზდა“ საკუთარი „პრემიუმ სუპერმინის“ გამოშვებას აპირებს

Mazda Wants Its Own ‘Premium Supermini’
5 ნოემბერი
პრემიუმ „სუპერმინის“ სეგმენტს საფუძველი ჩაუყარა და პოპულარიზაცია გაუწია „ბეემვემ“, როდესაც ბაზარზე ახალი „მინი“ გამოუშვა. დროთა განმავლობაში, ამ სეგმენტში სულ უფრო მეტი ავტომობილი ჩნდება, მათ შორის, „სიტროენ DS3“, „პეჟო 208“, ახლახანს კი „ოპელ ადამი“...

„ალპინის“ აღდგენაში „რენოს“ „კატერჰემი“ დაეხმარება


Renault and Caterham Officially Join Forces to Resurrect Alpine Brand
5 ნოემბერი
რამდენიმე თვეა, პრესაში პერიოდულად ჩნდებოდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მარკა „ალპინის“ აღსადგენად, „რენო“ ინტენსიურად ეძებდა სპორტული ავტომობილების წარმოებაზე დახელოვნებულ პარტნიორს. ყველაზე ხშირად, ასეთად „კატერჰემის“ კანდიდატურას ასახელებდნენ და აი, ეს ინფორმაცია ოფიციალურად დადასტურდა.

„ჰონდა“ და „პროტონი“ დაძმობილდნენ


Honda to share platforms, facilities with Proton
5 ნოემბერი
„ჰონდამ“ და მალაიზიურმა საავტომობილო კომპანია „პროტონმა“ შეთანხმება გააფორმეს, რომლის შესაბამისადაც, რიგ პროექტებზე ერთობლივად მუშაობას გეგმავენ. ამ გარიგებით, ორივე კომპანია მნიშვნელოვანი მოგების მიღებას იმედოვნებს. პირველ რიგში, ისინი ამას ახალი ავტომობილების მომზადებისას ხარჯების შეკვეცის ხარჯზე გეგმავენ.

„ლანჩა“ მაინც იცოცხლებს... ამერიკის პასპორტით


Lancia to live on with models built in America
5 ნოემბერი
„ლანჩა“ ისეთი ლეგენდარული სახელია, რომ როგორც ჩანს, ზარალიანი ბიზნესის მიუხედავად, „ფიატის“ და „კრაისლერის“ ჯგუფის შეფი სერჯო მარკიონე მას მოსაკლავად ვერ იმეტებს. როგორც გამოცემა „მოტორ ტრენდი“ იუწყება, „ლანჩა“ კვლავაც გააგრძელებს არსებობას, თუმცა მისი წარმოება თითქმის მთლიანად ამერიკაში, „კრაისლერის“ ქარხნებში გადაინაცვლებს.