Monday, June 22, 2009


”სიტროენის” პრემიუმ მომავალი

Citroen DS4 and DS5

22 ივნისი

საავტომობილო ბაზარზე წინსვლა ნებისმიერი კომპანიისთვის ურთულესი საქმეა. მაგალითად, უკვე წლებია, რაც ”ჰონდას” ლუქსის კლასის ბრენდი ”აკურა” პირველი კლასის ავტომწარმოებლის სახელის დამკვიდრებას ეშურება, კორეული კონგლომერატი ”ჰიუნდაი-კია” კი ყველანაირად ცდილობს (საკმაოდ წარმატებით), გლობალური მასშტაბით კონკურენტუნარიანი კომპანიის სახელი მოიხვეჭოს. ”ოპელმაც” პრემიუმ კლასში გადასვლის ამბიციების გამოვლენა დაიწყო, ახლახანს კი ამავე (ნეარ პრემიუმ - პრემიუმის მახლობელ) კლასში შეღწევის პრეტენზია ფრანგულმა ”სიტროენმაც” გამოთქვა.

ჟენევის წლევანდელ ავტო შოუზე ”სიტროენმა” კონცეპცია DS წარადგინა, რომელიც ბაზრის ზედა სეგმენტის ავტომობილების მთელი ოჯახის შექმნას ითვალისწინებს. ჟენევურ კონცეპციას ”DS ინსაიდ” ერქვა, ახლა კი კომპანია ფრანკფურტის შოუსთვის მორიგ კონცეპტუალურ ავტომობილს, საშუალო ზომის DS4-ს ამზადებს, რომელიც ოთხი წლის წინ შექმნილ კონცეპტუალურ ”C-სპორტლუნჟზეა” (ზედა სურათზე) ბაზირებული. სექტემბერშივე, ფრანკფურტში ნაჩვენები იქნება ”DS ინსაიდის” ბაზაზე შექმნილი სერიული DS3, რომელიც ამ სერიის ავტომობილბიდან, ბაზარზე პირველი გამოჩნდება. უფრო გვიან კი ”ორმაგი შევრონი” ბიზნეს კლასის DS5-ის წარმოებასაც დაიწყებს.

ინგლისურ ჟურნალ ”აუტოქარ-ის” მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, DS4 და DS5 მოდელების გაყიდვები 2011 წელს დაიწყება. ორივე ავტომობილისთვის შესაბამისად, C4-ის და C5-ის პლატფორმებს გამოიყენებენ. ამასთან, ორივეს შემთხვევაში, დიზელ-ელექტრული ჰიბრიდების შეკვეთით დაყენება იქნება შესაძლებელი. ცნობისათვის, DS3 და C3 მოდელებიც ერთ პლატფორმას იყენებენ და ერთმანეთისგან ძირითადად გარეგნობით განსხვავდებიან, მაგრამ უფრო მაღალი კლასის DS4 და DS5-ს საბაზო მოდელებთან ნაკლები საერთო (განსაკუთრებით, ინტერიერში) ექნებათ.

თუ DS4-ს ”C-სპორტლუნჟთან” მიახლოებული გარეგნობა ექნება, DS ფრანგული კომპანიის შარშანდელ კონცეპცია ”ჰიპნოსს” (ქვედა სურათზე) დაემსგავსება. ამასთან, ევროპაში DS4 კონკურენციას ”ნისან ქაშკაისა” და მონათესავე ”პეჟო 3008-ს” გაუწევს, DS5-ს მეტოქეები უფრო ზორბა და მაღალი კლასის ქროსოვერები იქნება. მაგალითად, ”ბეემვეს” X6.

No comments:

Post a Comment