Sunday, July 26, 2009

”შკოდა” უგზოობის ”იეტის” ინდოეთშიც გამოუშვებს

Skoda Yeti

26 ივლისი

ბოლო ხანებში, ინდოეთის სახელი ავტოინდუსტრიის ახალ ამბებში რამდენჯერმე გაისმა. ჯერ იყო და, ”ტატამ” მსოფლიოში უიაფესი ავტომობილების მყიდველებისთვის მიწოდება დაიწყო, შემდეგ იაპონურმა ”ნისანმა” ამ ქვეყნიდან ევროპაში მინიჰეჩბეკ ”მიკრას” ექსპორტირების შესახებ განაცხადა. ახლა კი ფერხულს ჩეხური შკოდაც შეუერთდა, რომელიც მალე, ”ფოლკსვაგენის” აურანგაბადის ქარხანაში თავისი უახლესი ავტომობილის, უგზოობის ”იეტის” წარმოებას დაიწყებს.

ევროპაში ამ ავტომობილის გაყიდვები სექტემბერში, ფრანკფურტის მოტორ შოუს შემდეგ დაიწყება, ინდოეთში კი მისი პირველი ჩვენება იანვარში, ნიუ დელის საავტომობილო შოუზე გაიმართება.

”შკოდას” გაყიდვების და განვითარების განყოფილების შეფი აშუტოშ დიქსიტი ამბობს, რომ მისი კომპანია აურანგაბადის ქარხანას ”იეტის” სრულ კომპლექტებს მიაწვდის, იქ კი მათი მხოლოდ აწყობა მოხდება.

მართალია, ჯერჯერობით ”შკოდა” ინდურ ბაზარზე დიდი მოთამაშე არაა, მაგრამ ჩეხური კომპანია მსოფლიოს მეორე ყველაზე ხალხმრავალი ქვეყნის ბაზარზე დამკვიდრებას დიდ მინიშვნელობას ანიჭებს. წლის პირველ ნახევარში, ”ფოლკსვაგენის” ჯგუფში შემავალმა ჩეხურმა ბრენდმა ინდოეთში სულ 6 500 ავტომობილი გაჰყიდა და იმედოვნებს, რომ ეს მაჩვენებელი მალე მნიშვნელოვნად გაიზრდება.

დღეისათვის, აურანგაბადის ქარხანაში ”შკოდა” რამდენიმე მოდელს - ”ოქტავიას”, ”სუპერბსა” და ”ლაურას” (შკოდას გამაში სუპერბსა და ოქტავიას შორის დგას) აწარმოებს. კიდევ ერთ მოდელს - ჰეჩბეკ ”ფაბიას” კი ”ფოლკსვაგენის” ჩაკანის ქარხანა უშვებს. კომპანია მალე თავის სადილერო ქსელს, რომელშიც ამ ეტაპზე 61 დილერს ითვლის, 15 ერთეულით გაზრდის.

ინდოელი მყიდველისთვის განკუთვნილი ”იეტისთვის” სულ ხუთი ძრავია გათვალისწინებული. მათგან ორი ბენზინზე მუშაობს, სამი კი - დიზელზე. ყველაზე პატარას მუშა მოცულობა 1.2 ლიტრია. ძრავების სიმძლავრე კი 103-დან 167 ცხენის ძალამდეა. ყველაზე მძლავრია 2.0-ლიტრიანი TDI CR DPF, რომელიც 167 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს და მისი მაბრუნი მომენტი ყველა ბორბალზე ნაწილდება.

No comments:

Post a Comment