Wednesday, April 27, 2011

„კადილაკს“ უმაღლეს ლიგაში დაბრუნება ჯერაც სურს

Cadillac still wants a big rear-drive sedan to battle the import flagships

27 აპრილი

თავისი არსებობის დასაწყისში, ამერიკულმა კომპანია „კადილაკმა“, რომელიც „ჯენერალ მოტორსის“ ლუქს ბრენდია, სახელი ძვირფასი ავტომობილების წარმოებით გაითქვა. მისი მარკით დამშვენებულ ავტომობილებს, ხშირად სახმელეთო იახტებადაც მოიხსენიებდნენ. მაგრამ შემდეგ, გენერლებმა მისი პროგრამა შეცვალეს და „კადილაკმაც“ უმაღლესი ლიგა დატოვა - უმაღლესი კლასის სედანების წარმოებას შეეშვა.
2003 წლის დტროიტის საავტომობილო შოუზე, „კადილაკმა“ კონცეპტუალური სუპერ სედანი „სიქსთინ“ (ფოტოზე) წარმოადგინა, რომლის შემდეგაც, ყველა იმაზე ალაპარაკდა, რომ ამ მარკას მალე ახალი ფლაგმანი გამოუჩნდებოდა. ეს ავტომობილი აღჭურვილი იყო 13.6-ლიტრიანი V16 აგრეგატით, რომელიც ორი V8 არქიტექტურის მქონე ძრავის მექანიკური შერწყმის გზით დამზადდა.
რა თქმა უნდა, ამ აგრეგატით ავტომობილს კონვეიერზე არავინ დააყენებდა. თუმცა „კადილაკისგან“ მაინც ყველა რაღაც განსაკუთრებულს, სახმელეთო იახტის მსგავს მორიგ შედევრს ელოდა, რომლიტაც ამერიკული კომპანია გერმანულ ლუქსებს საკადრის პასუხს გასცემდა. მაგრამ დაბრუნება არ შედგა.

და აი, ინტერნტით კვლავ გავრცელდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ „კადილაკს“ უმაღლეს ლიგაში დაბრუნება ჯერაც არ გადაუფიქრებია. ლაპარაკია იმაზეც, რომ ახალი ფლაგმანისთვის სპეციალური პლატფორმა (ომეგა) დამზადდება, რომელსაც მომავალში დააგრძელებენ და მის ბაზაზე სუპერ ლუქსის კლასის ავტომობილსაც დაამზადებენ, რომელიც კონკურენციას „როლს როისს“, „ბენტლის“, „მაიბახსა“ და „ბუგატის“ (რომლის სუპერ სედანიც ჯერ არ გამოსულა) გაუწევს.

No comments:

Post a Comment