Lotus Fancies Toyota
31 მაისი
და იმისათვის, რომ თავისი კომპანია ჩაკეტილი წრიდან გამოიყვანოს, ბაჰარმა სასწრაფოდ უნდა შეძლოს დაფინანსების ახალი წყაროს მოძებნა. და როგორც ჩანს, შექმნილი სიტუაციიდან გამოსავლად, მას „პროტონთან“ დაშორება მიაჩნია და ამაზე დაუფარავადაც კი ლაპარაკობს - სპეციალურად მოწყობილ პრესკონფერენციაზე პირდაპირ განაცხადა, ნუ გაგიკვირდებათ, თუ მალე ავტოინდუსტრიის რომელიმე დიდ მოთამაშესთან შეამხანაგებულს ნახავთო, უფრო დიდთან, ვიდრე „პროტონიაო“...
ძნელი მისახვედრი არ უნდა იყოს, რომ ბაჰარის თანამდებობის კაცი ასეთ რამეს ისე არ იტყვის, შესაფერისი ზურგი რომ არ ჰქონდეს. პატარა, ან გაჭირვებაში ჩავარდნილი კომპანიების გადაყლაპვის გაზრდილი მადით დღეს „ფოლკსვაგენი“, „ფიატი“ და „რენო-ნისანი“ გამოირჩევიან. ამათგან „ფოლკსვაგენისთვის“ უფრო აქტუალური, „პორშეს“ შთანთქმის პროცესის ბოლომდე მიყვანაა, „ფიატი“ „კრაისლერის“ გამოსყიდვითაა დაკავებული და ასეც რომ არ იყოს, „ფერარის“ პატრონს, მარანელოელთა ძველი კონკურენტი „ლოტუსი“ რაში სჭირდება. ყველაზე რეალურ პოტენციურ მფარველად თითქოს, „რენო-ნისანი“ მოჩანს. მითუმეტეს, ფრანგულ და ინგლისურ კომპანიებს ერთმანეთთან ფორმულა ერთში თანამშრომლობაც აკავშირებს...
მაგრამ ინტერნეტით სულ სხვა ვერსია ვრცელდება, რომლის მიხედვითაც, „ლოტუსს“ „ტოიოტა“ შეიფარებს. სწორედ იაპონური კომპანიის ძრავებითაა აღჭურვილი „ლოტუსის“ ავტომობილები და ბუნებრივია, ამ „ლოტუსისთვის“ ყველაზე ხელსაყრელი სწორედ „ტოიოტასთან“ დაახლოება უნდა იყოს. მითუმეტეს, რომ ამაზე თვითონ ბაჰარიც ლაპარაკობს.
„ლოტუსის“ უახლოეს გეგმებში, წლიურად 8 000 ავტომობილის გაყიდვაა. ამისათვის, კომპანია თავისი საწარმოო პროგრამის გაფართოებაზე ზრუნავს და სწორედ ამისთვის სჭირდება ძლიერი პარტნიორი. „ტოიოტა“ ამბიციური კომპანიაა და ძნელი წარმოსადგენია, უარი თქვას „ფერარისთან“ და „პორშესთან“ კონკურენციის რეალურ შანსზე. თანაც, „ლოტუსს“ რამდენიმე პერსპექტიული ტექნოლოგიური სიახლე აქვს შემუშავებული (მათ შორის, ჰიბრიდულიც), რომლებიც „ტოიოტასთვის“ ასევე ხელში ჩავარდნილი განძი შეიძლება გახდეს, რომელსაც კონკურენტებთან ჭიდილში გამოიყენებს...
No comments:
Post a Comment