Thursday, November 26, 2009

”ოპელი” ”კორსას” აახლებს

Opel-ის ინფორმაცია

26 ნოემბერი

იანვარში ”ოპელი” თავის პოპულარულ სუბკომპაქტურ ჰეჩბეკ ”კორსას” იმდენად განახლებულ ვერსიას წარმოადგენს, რომ ის თავისუფლად შეგვიძლია სრულიად ახალ ავტომობილად ჩავთვალოთ.

განახლებული ”კორსასთვის” დაიხვეწა (უფრო გაძლიერდა და ეკონომიური გახდა) ძრავები, შეიცვალა საკიდარი, საჭის მექანიზმი და შასის ბევრი ელემენტი, რამაც მთლიანობაში, ავტომობილის მართვა უნდა გააადვილოს, მისი მანევრულობა და უნდა კომფორტი გაზარდოს და რა თქმა უნდა, საწვავის ეკონომიას უნდა შეუწყოს ხელი.

ამიერიდან, ”კორსაზე” შეხვდებით ისეთ უახლეს ტექნოლოგიას, როგორიცაა წინა მაშუქების ადაპტირებადი სისტემა, რომელსაც ამ კლასის სხვა ავტომობილებზე ვერ ნახავთ. საჭის რგოლის გამათბობელსა და ველოსიპედის ტრანსპორტირების სისტემაზე რას იტყვით, რომლებიც გერმანულმა კომპანიამ სპეციალურად ”კორსასთვის” შექმნა და მათ მალე ალბათ სხვა მოდელებზეც გადაიტანს?

ისევე როგორც აქამდე, იანვრიდანაც ”კორსა” (ამ მოდელზე ”ოპელის” წლიური გაყიდვების დაახლოებით 30 პროცენტი მოდის) ორი ძარით გაიყიდება. ერთია კუპეს ტიპის სამკარიანი ჰეჩბეკი, მეორე კი უფრო მოსახერხებელი და კომფორტული ხუთკარიანი ჰეჩბეკი.

განახლებული ”კორსა” ბენზინის მოდიფიცირებულ ძრავებს მიიღებს, რომლებიც სრულად აკმაყოფილებენ ევრო5 სტანდარტს. ძრავების მოდიფიკაციის მთავარი მიზანი მაბრუნი მომენტის გაზრდა და ამის შედეგად, ეკონომიურობის გაუმჯობესება იყო. შედეგი - წინა მოდიფიკაციასთან შედარებით, საწვავის მოხმარება და გამონაბოლქვში ნახშირორჟანგის შემცველობა დაახლოებით 13 პროცენტითაა შემცირებული.

”კორსას” ძრავების გამაში ყველაზე პოპულარული, 1.2 და 1.4-ლიტრიანი ძრავები ამიერიდან, 100 კილომეტრზე მხოლოდ 5.0-5.5 ლიტრ საწვავს მოიხმარენ, მათ გამონაბოლქვში CO2-ის შემცველობა კი ამიერიდან ყოველ კილომეტრზე 129 გრამი იქნება.

No comments:

Post a Comment