ჰიუნდაის ახალი ელანტრას პრემიერა ლოს ანჯელესში
2011 Hyundai Elantra Revealed
22 ნოემბერი



ახალი ელანტრა ოთხცილინდრიანი 1.8-ლიტრიანი ძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც 148 ცხენის ძალას და 186 ნიუტონმეტრს იძლევა. ძრავის მაბრუნი მომენტის გადამუშავება 6-საფეხურიან მექანიკურ, ან ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს ევალება. მექანიკური კოლოფის შემთხვევაში, ელანტრა ტრასაზე მოძრაობისას, 100 კილომეტრის გასავლელად, დაახლოებით 6 ლიტრ საწვავს მოიხმარს, ქალაქში კი იმავე მანძილისთვის 8 ლიტრი სჭირდება.
სხვათა შორის, ელანტრას კორეულ ვერსიზე, რომელიც იქ ავანტეს სახელითაა ცნობილი, ჰიუნდაი თავის უახლეს, სერია გამა-ს ოთხცილინდრიან 1.6-ლიტრიან GDI ძრავს იყენებს, რომელსაც საწვავი უშუალოდ წვის კამერაში მიეწოდება. ამ აგრეგატის სიმძლავრე 140 ცხენის ძალა, მაბრუნი მომენტი კი 180 ნიუტონმეტრია, თუმცა 1.8-ლიტრიანზე ეკონომიურია. აღნიშნული ძრავით აღჭურვილ ელანტრას ევროპელ მყიდველსაც შესთავაზებენ.
ჰიუნდაის ამერიკული შტოს მთავარ აღმასრულებელ ჯონ კრაფჩიკის განცხადებით, ახალი ელანტრა ყველაზე ეკონომიურია კომპაქტური სედანების კლასში, სადაც მას კონკურენცია ისეთ სერიოზულ მეტოქეებთან მოუწევს, როგორებიცაა ტოიოტა კოროლა, ჰონდა სივიკი, ნისან სენტრა და ფორდ ფოკუსი.
No comments:
Post a Comment