26 ივლისი
ამ ავტომობილის სერიული ვერსიას ბაზარზე გამოსვლამდე
ჯერ ბევრი დრო აქვს. თუმცა, „ლამბორგინი“ უკვე აქტიურად ცდილობს თავისი ეპოქალური
სიახლის - უგზოობის „ურუსისადმი“ საყოველთაო ყურადღების მიპყრობას. მნიშვნელობა არ
აქვს, როგორი იქნება გამოხმაურება - იტალიური კომპანიისთვის მთავარია, რომ მდიდარიც
და ღარიბიც, პოტენციური მყიდველიც და ისიც, ვინც ვერასდროს (ან არასდროს) შეძლებს
ასეთი ფუფუნების საგნის ყიდვას, ამ ავტომობილზე ლაპარაკობდეს.