Saturday, July 24, 2010

”სიტროენი” სამ კონცეპტ ქარს კონვეიერზე დააყენებს

Citroen to Produce Survolt, GTbyCitroen, Metropolis

19 ივლისი

სიტროენ სარვოლტი
........................................

”სიტროენმა” თავის სამ კონცეპტუალურ მოდელს, რომელთა გარეგნობის მიხედვით, დარწმუნებით შეიძლებოდა იმის თქმა, რომ კონვეიერზე მათ არასდროს დააყეენბდნენ, მწვანე შუქი აუნთო. ეს კი იმას ნიშნავს, ”სიტროენ სარვოლტის”, ”სიტროენ GT-ს” და ”სიტროენ მეტროპოლისის” შეძენა მალე შესაძლებელი იქნება. თანაც, სამივე კონცეპტის სერიულ ვერსიას ამძრავ ძალას გარემოსადმი მეგობრული ძრავები მიანიჭებენ.

თუ ”სარვოლტი” და GT აშკარად სპორტული ავტომობილებია, ”მეტროპოლისს” მდიდრული სედანის გარეგნობა აქვს. ამასთან, მათ აღჭურვილობაც განსხვავებული ექნებათ. სხვათა შორის, ”სარვოლტმა” ახლახანს მონაწილეობა მიიღო საჩვენებელ რბოლა ”ლე მანს კლასიკში”.

სიტროენ მეტროპოლისი
........................................

ეს ავტომობილი მოკრძალებული გაბარიტებით გამოირჩევა. ის ფოლადის მილებისგან შეკრულ მზიდ ჩარჩოს ეყრდნობა, ძარის პანელები კი კარბონის კომპოზიტისგანაა დამზადებული. მისი ზომებია: სიგრძე 3.85, სიგანე 1.87 და სიმაღლე 1.2 მეტრი. ავტომობილი1150 კილოგრამს იწონის.

”სიტროენ სარვოლტი” ორი ელექტროძრავითაა აღჭურვილი, რომელთა ჯამური სიმძლავრეც 300 ცხენის ძალას აღწევს. მათი მეშვეობით, სპორტული ელექტრომობილის მაქსიმალური სიჩქარე 260 კმ/სთ-ს აღწევს, ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარის ასკრეფად კი 5 წამზე ოდნავ მეტი ჰყოფნის. ლითიუმ-იონური აკუმულატორების ტევადობა საკმარისია იმსიათვის, რომ ”სარვოლტმა” 200 კილომეტრის გავლა შესძლოს.

სიტროენ GT

........................................

ეს კონცეპტუალური ავტომობილი ფრანგულმა კომპანიამ ჟენევის წლევანდელ საავტომობილო შოუზე გვიჩვენა, თუმცა მაშინ ითქვა, რომ მისი წარმოება არ იგეგმებოდა. ახლა კი მისი შეზღუდული ტირაჟით წარმოება გადაწყდა. შესაბამისად, მისი ფასიც ყველასათვის ხელმისაწვდომი არ იქნება. დაახლოებით იგივე მონაცემები აქვს GT-ს, რომლის წარმოება ჯერ კიდევ შარშან გადაწყდა, თუმცა სხვადასხვა მიზეზის გამო, მისი ტექნოლოგიური დამუშავების პროცესი გაჭიანურდა.

”მეტროპოლისის” კონცეპციის დებიუტი ასევე წელს, ოღონდ შანჰაის ავტო შოუზე შედგა. თავისი ზომებით, ეს სედანი წარმომადგენლობით კლასს განეკუთვნება. მისი სიგრძე 5.3, სიგანე 2.0 და სიმაღლე 1.4 მეტრია. ის აღჭურვილია ჰიბრიდული დანადგარით, რომლის სიმძლავრეც 460 ცხენის ძალას, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი 430 ნიუტონმეტრს აღწევს. ფრანგული კომპანიის მონაცემებით, დაბალი სიჩქარით მოძრაობისას, ”მეტროპოლისი” მხოლოდ ელექტროძრავების მეშვეობით გადაადგილდება.

ძრავთან 7-საფეხურიანი გადაცემათა კოლოფია შეწყვილებული, რომელიც ძრავის მაბრუნ მომენტს გადაბმულობის ორდისკოიანი ქუროს მეშვეობით ღებულობს. ტრანსმისია სრულამძრავიანია, ყველა ბორბალს კი შასისთან აქტიური საკიდარი ”ჰიდრაქტივი” აკავშირებს.