Monday, May 30, 2011

„მოტორ ტრენდის“ ჩემპიონი კომპაქტურ სედანებში - „ჰიუნდაი ელანტრა“

Motor Trend crowns new compact sedan king in eight-way comparo

30 მაისი

კრიზისის შემდეგ, ყველა ავტომწარმოებელი ცდილობს, ფინანსურად მოძლიერებულ მყიდველი ახალი პროდუქტით მოხიბლოს, რაც მისი კეთილდღეობის საწინდარი იქნება. ამერიკულმა პოპულარულმა გამოცემა „მოტორ ტრენდმა“ საინტერესო კონკურსი ჩაატარა, რომლის მიზანიც, ამერიკის ბაზრის რვა კომპაქტური სედანის ზოგადი შედარება იყო.

ჟურნალმა ჯერ ყველაზე გაყიდვადი სამი იაპონური კომპაქტური სედანი შეარჩია, რომელთა შორისაც მოხვდა „ტოიოტა კოროლა“, „ჰონდა სივიკი“ და „მაზდა3“. შარშან ამ სამი ავტომობილის გაყიდვების ჯამური მოცულობა 700 000 იყო. ამათ შეუერთდა ამავე სეგმენტის ორი ამერიკული ბესტსელერი - „ფორდ ფოკუსი“ და „შევროლე კრუზი“. კორეიდან ამქარს „კია ფორტე“ და „ჰიუნდაი ელანტრა“ შეუერთდა, ევროპის „ღირსება“ კი „ფოლკსვაგენ ჯეტამ“ დაიცვა.

რამდენადაც შესაძლებელი იყო, „მოტორ ტრენდმა“ ისეთი ავტომობილები შეარჩია, რომლებიც ბეცრი რამით ჰგავს ერთმანეთს. მაგალითად, ყველას წამყვანი წინა ბორბლები აქვს, აღჭურვილია ოთხცილინდრიანი ძრავით და ავტომატური კოლოფით, ასევე ალუმინის ბორბლებით და სტაბილურობის კონტროლით. და, რაც არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ყველას ფასი 20 000-დოლარიან ზღვარს ქვემოთაა. მაგრამ ამდენი მსგავსების მიუხედავად, ყველა ავტომობილი აღჭურვის სხვადასხვა საბაზისო დონით გამოირჩევა, რაც მათ ამათუიმ კრიტერიუმში უპირატესობას ანიჭებს.

საბოლოოდ, გამარჯვებულად უახლესი „ჰიუნდაი ელანტრა“ დასახელდა, რომელიც ახალი, ელეგანტური გარეგნობით, ეკონომიურობით, ეკოლოგიურობით და საბაზო აღჭურვის მრავალფეროვნბით გამოირჩევა. ამასთან, მყიდველს ხელმისაწვდომი ფასითაც ხიბლავს.

მომდევნო ადგილებზე გავიდნენ: ჰონდა სივიკ EX, მაზდა3 ტურინგ, ფოლკსვაგენ ჯეტა TDI, ფორდ ფოკუს ტიტანიუმი, შევროლე კრუზ LTZ RS, კია ფორტე EX და ტოიოტა კოროლა.