Wednesday, March 9, 2011

„ბრენდ კეის“ მომხმარებელთა ლოიალურობის გამოკითხვას „ჰიუნდაი“ ლიდერობს

Hyundai tops Brand Keys customer loyalty survey

9 მარტი

ბოლო რამდენიმე წელია, „ჰიუნდაი“ სულ უფრო ვითარდება და მსოფლიო ფინანსური კრიზისის მიუხედავად, გაყიდვებსაც მუდმივად ზრდის. ორი წლის წინ, გაყიდვების მოცულობით, ის (კიასთან ერთად) მსოფლიოს მეხუთე უდიდესი ავტომწარმოებელი გახდა. ბაზარზე ახალი „სონატას“ და „ელანტრას“ გამოჩენა კი კორეული კომპანიის პოზიციებს კიდევ უფრო გაამყარებს.

ამ ეტაპზე, „ჰიუნდაი“ ახალი მომხმარებლების მიზიდვითაა დაკავებული, თუმცა პოზიციის გასამყარებლად, მომხმარებელთა ლოიალობასაც დიდი მნიშვნელობა ენიჭება. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ კორეულმა კომპანიამ უნდა შეძლოს ახლანდელი მომხმარებლების შესარჩუნება, როდესაც ისინი ახალი ავტომობილის შეძენას გადაწყვეტენ.

როგორც ირკვევა, ამ ეტაპზე, „ჰიუნდაი“ მომხმარებელთა ლოიალობის მხრივაც, ავტობაზრის ლიდერია. ეს კი ამ საქმეზე სპეციალიზებულ ანალიტიკურ კომპანია „ბრენდ კეისის“ მიერ ჩატარებული გამოკითხვა ადასტურებს, რომლის შედეგების მიხედვითაც, კორეული კომპანიას ყველაზე ლოიალური მყიდველი ჰყავს.

„ბრენდ კეისის“ პრეზიდენტი რობერტ პასიკოფი ამბობს, რომ „ჰიუნდაი“ ყველაზე უკეთ ამართლებს მყიდველთა მოლოდინს და სწორედ ამის შედეგია ის, რომ მომხმარებელთა ლოიალობის ასპექტში, საავტომობილო ბაზრის ლიდერია.

„ბრენდ კეისის“ რეიტინგში, „ჰიუნდაის“ შემდეგ, ადგილები „ფორდს“, „ჰონდას“ და „ნისანს“, ასევე „ბეემვეს“ და „მერსედეს-ბენცს“.