Wednesday, April 25, 2012

„ლითია“ - ჩინური ექსპერიმენტული ელექტრომობილი


CH-Auto's Lithia Electric Sports Car Prototype
25 აპრილი
„CH-აუტო“ ჩინური საავტომობილო კვლევისა და განვითარების კომპანიაა, რომელიც 2003 წელს ჩამოყალიბდა. სამი წლის წინ, მისი დიზაინის განყოფილების ხელმძღვანელად, „ჯენერალ მოტორსის“ დიზაინის ყოფილი მენეჯერი დენ დარანკუ მუშაობს. ამ კაცს ამერიკულ კომპანიაში რამდნიმე პროექტზე აქვს ნამუშევარი და დიდი გამოცდილებაც დაუგროვდა, რომელსაც ახლა ჩინურ კომპანიას ახმარს.

საფრანგეთის დიდი პრიზი კალენდარს დაუბრუნდება


Bernie Ecclestone says deal for French Grand Prix's Formula 1 return is done
25 აპრილი
ამას თვით ბერნი ეკლსტოუნი გვპირდება. თანაც, ფორმულა ერთის იმპრესარიო ამბობს, რომ რბოლებს მანი კურის კი არა, პოლ რიკარის ავტოდრომი უმასპინძლებს. მისი თქმით, საფრანგეთის მთავრობასთან, ამ საკითხზე მოლაპარაკება უკვე დასრულებულია. ამის შესახებ, ბერნიმ პირველად ინფორმაცია ფრანგულ გამოცემა „ლ’ეკიპს“ მიაწოდა. შეგახსენებთ, რომ რბოლა, რომელიც მანი კურზე იმართებოდა, კალენდრიდან 2009 წელს ამოვარდა. ამის მიზეზი კი ფინანსური პრობლემები გახდა.

„ბრილიანსის“ სამი პრემიერა პეკინში


Brilliance Auto Greater China II Concept and H230 Compact Sedan
25 აპრილი
გრეიტ ჩაინა II
პეკინის საერთაშორისო საავტომობილო გამოფენაზე, რა თქმა უნდა, ყველაზე მეტად ჩინური კომპანიები აქტიურობენ. მათ შორის კი ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეულია „ბეემვეს“ პარტნიორი „ბრილიანს ავტო“, რომლის საგამოფენო სტენდზეც სამი ახალი ავტომობილი დგას. მათ შორის ორი კონცეპტუალურია და ერთიც - წარმოებისთვის მომზადებული.

რა ბედი ელის „ლამბორგინი ესტოკეს“?


What happened to the Lamborghini Estoque?
25 აპრილი
ეს კითხვა მას შემდეგ არ კარგავს აქტუალობას, რაც იტალიურმა კომპანიამ პარიზის 2008 წლის მოტორ შოუზე კონცეპტუალური სედანი, სახელად „ესტოკე“ წარადგინა. ეს ავტომობილი წარმოებისთვის მომზადებულს ჰგავდა და თითქოს, მისი წარმოების საკითხიც გადაწყვეტილი იყო. მაგრამ შემდეგ „ლამბორგინიმ“ მარკეტინგული გამოკვლევა ჩაატარა, რომელსაც უნდა გაერკვია, ბაზარი რომელ მისი მარკით სედანს უკეთ მიიღებდა, თუ უგზოობის ავტომობილს.