ქროსოვერი „შევროლე ვილტი“ დებიუტისთვის ემზადება
GM Volt Crossover Is One Step Closer to Production
19 აპრილი

ჯერ სულ რამდენიმე თვე გავიდა, რაც „ჯენერალ მოტორსმა“ სვლის გაზრდილი სიშორის ელექტრომობილ „შევროლე ვოლტის“ წარმოება დაიწყო და უკვე ამ ტიპის ავტომობილების გამის გაფართოებაზე ზრუნავს. უკვე დიდი ხანია, “ვოლტის“ ბაზაზე ქროსოვერის შესამუშავებლად მიდის მუშაობა.

კონცეპტუალური „შევროლე ვოლტ MPV5“ სერიულ „შევროლე ვოლტზე“ 181 მილიმეტრით გრძელი, 73 მილიმეტრით განიერი და 182 მილიმეტრით მაღალია. ამასთან, მათს ბაზებს შორის სხვაობა 15 მილიმეტრია, ქროსოვერის სასარგებლოდ. შესაბამისად, ავტომობილი უფრო დამძიმებულიცაა, რაც ნაწილობრივ, აკუმულატორების დამატების ხარჯზე მოხდა. მნიშვნელოვნადაა გაზრდილი საბარგულის მოცულობა. კერძოდ, ის 863 ლიტრს უდრის, თუმცა სავარძლების უკანა რიგის დაკეცვის შემთხვევაში, ის 1764 ლიტრამდე იზრდება.

ჯერჯერობით დაზუსტებული არაა ამ ავტომობილის ტექნიკურ დინამიკური მახასიათებლები. ამის მიზეზი ისაა, რომ შესაძლოა, სვლის სიშორის გასაზრდელად, ქროსოვერი უფრო ტევადი აკუმულატორებით, ან საწვავის უფრო დიდი ავზითაც აღიჭურვოს. მეორე ვარიანტი ავტომობილის ღირებულებას დიდად არ გაზრდის, თუმცა მას ნაკლებად ეკოლოგიურს გახდის. პირველი ვარიანტის შემთხვევაში კი, ავტომობილი ჩვეულებრივ „ვოლტზე“ ძვირი ეღირება.