Tuesday, April 10, 2012

ახალი „დეფენდერი“ „ლენდ როვერის“ ბესტსელერი გახდება

Defender to top Land Rover sales
10 აპრილი
„ლენდ როვერის“ ახალ „დეფენდერს“, რომელიც ბაზარზე 2015 წელს გამოჩნდება, აქვს იმის პოტენციალი, რომ კომპანიის ისტორიაში ყველაზე გაყიდვადი ავტომობილი გახდეს. ამის შესახებ, გამოცემა „ავტოქართან“ საუბრისას, ბრიტანული კომპანიის შეფმა ჯონ ედვარდსმა განაცხადა. ახალი ავტომობილით, „ლენდ როვერი“, მთელს მსოფლიოში ძალიან პოპულარული „ტოიოტა ჰაილუქსის“ მიღწევის გამეორებას აპირებს, ავტომობილისა, რომელიც შარშან მთელს მსოფლიოში 549 000 ცალი გაიყიდა.

ჰიბრიდებისადმი ამერიკელების ლოიალობა კლებულობს

Study says most hybrid drivers don't buy another
10 აპრილი
გამოცემა „ავტომოტივ ნიუსმა“ გამოაქვეყნა ანალიტიკურ კომპანია „პოლკის“ მიერ ჩატარებული კვლევის შედეგები, რომლებმაც აჩვენა, რომ ამერიკელ ავტომფლობელებს შორის ჰიბრიდული ავტომობილებისადმი ლოიალობა კლებულობს. ანუ, გაიზარდა იმ მფლობელთა რიცხვი, ვინც ჰიბრიდული ავტომობილის შემდგ, შიდაწვისძრავიანს ყიდულობს.

„ჰიუნდაი ჯენეზის კუპე“ რის მილენისთვის

Hyundai shows Millen's updated-for-2013 Genesis Coupe drift car
10 აპრილი
„ჰიუნდაისა“ და ამერიკელ მრბოლ რის მილენს (ფოტოზე ახალ ჯენეზის კუპესთან) წარმატებული პარტნიორობა აკავშირებთ. კორეულმა კომპანიამ ამჯერად მრბოლისთვის სპეციალურად მოამზადა კუპე „ჯენეზისი“, რომლითაც მილენი ფორმულა დრიფტის სერიაში მიიღებს მონაწილეობას.

„ტოიოტამ“ ახალი სტრატეგია შეიმუშავა

Toyota Reveals New Strategy, will Roll Out Three Global FWD Platforms
10 აპრილი
„ტოიოტამ“ ტავისი ახალი სტრატეგიული გეგმა გამოაქვეყნა, რომელსაც თავის ჯგუფში შემავალ ყველა ბრენდს მოარგებს. სტრატეგიის მთავარ მიზანი, ხარჯების შემცირება, ახალი ავტომობილების შემუშავების დროის შემცირება და წარმოებული ავტომობილების სტილისა და მართვადობის დახვეწაა.