Sunday, October 9, 2011

”ასტრა GTC” – ”ოპელის” ახალი სიამაყე

ორადგილიან ელექტრომობილ RAK e-ს გარდა, ”ოპელმა” ფრანკფურტში ”ასტრას” სპორტული ვერსიაც წარმოადგინა, რომელიც GTC-ს სახელით გაგვაცნო. ეს ავტომობილი ხუთკარიანი ჰეჩბეკისა და კუპეს შუალედი ვარიანტია, თუმცა ამ უკანასკნელივით კარგი მახასიათებლებით გამოირჩევა.

”პოლო R” – ”ფოლკსვაგენის” რალის ბედაური

”ფოლკსვაგენმა” რალის მსოფლიო ჩემპიონატზე გამოსვლა გადაწყვიტა, საასპარეზოდ კი ჰეჩბეკ ”პოლოს” სპეციალური ვერსია R მოამზადა, რომელიც ფრანკფურტის 64-ე მოტორ შოუზე წარმოადგინა. გამოფენაზე ითქვა, რომ მთავარი ფაქტორი, რამაც გერმანულ კომპანიას მსოფლიო ჩემპიონატძე გამოსვლისკენ უბიძგა, ტექნიკური რეგლამენტის შეცვლაა, რომელიც გუნდებს 1.6-ლიტრიანი მანქანებით ასპარეზობას ავალდებულებს. ძრავები ტურბოკომპრესორიანი იქნება, საწვავი ნარევის უშუალოდ წვის კამერაში მიწოდების სისტემით.

ფორმულა ”ფორდი” ეკონომიურ ძრავებზე გადადის

რამდენიმე ათეული წელია, ”ფორდი” ევროპასა და ამერიკაში საკუთარი მონოსერიის რბოლებს ატარებს და ამ დროის განმავლობაში, მისი სარბოლი მანქანები სახეს მხოლოდ უმნიშვნელოდ იცვლიან ხოლმე. სამაგიეროდ, ”ცისფერი ოვალი” მუდმივად ცდილობს ავტოინდუსტრიის ინოვაციების რბოლებში დანერგვას.

ბატონმა მოიგო, ფეტელი ჩემპიონი გახდა

Vettel seals second F1 title, Button wins race
9 ოქტომბერი
სებასტიან ფეტელი ისევ ჩემპიონია. მისი მეტოქეებიც კი, ჯერ კიდევ რამდენიმე რბოლით ადრე იყვნენ დარწმუნებულები, რომ 24 წლის გერმანელს ზედიზედ მეორე ტიტულის მოპოვებაში ხელს ვერავინ შეუშლიდა, თუმცა ყველა თუ-ს და კითხვას იაპონიაში, სუძუკაზე გაეცა პასუხი. ფეტელმა რბოლა მესამე ადგილზე დაასრულა და ჩემპიონატის დასრულებამდე ოთხი ეტაპით ადრე, მსოფლიოს ორგზის ჩემპიონის წოდება გაინაღდა. ამასთან, ფ1-ის ისტორიაში ის ყველაზე ახალგაზრდა ორგზის ჩემპიონიც გახდა.