Sunday, December 5, 2010

”ჰიუნდაი” + ჯაზი = წარმატებული ავტობიზნესს

Sonata Event

5 დეკემბერი

ავტობიზნესში არის ასეთი ტერმინი - კმაყოფილების ხარისხი. ეს ის მაჩვენებელია, რომელიც ავტომწარმოებელსა და მის კლიენტს შორის დამოკიდებულებას ასახავს. ეს დამოკიდებულება კი განსაზღვრავს, მყიდველის შემდეგი მანქანა ისევ იმ მარკისა იქნება, რომლითაც გადაადგილდება, თუ სხვა ბანაკში გადაინაცვლებს. რაც უფრო მეტი ერთგული მყიდველი ჰყავს კომპანიას, მით უკეთ მიდის მისი ბიზნესი. ასე მუშაობენ ისინი, ვისთვისაც მნიშვნელობა აქვს არამხოლოდ დღევანდელ კვერცხს, არამედ ხვალინდელ ქათამსაც.

დასამალი არაფერია იმაში, რომ წლების განმავლობაში, ”ჰიუნდაი” მსოფლიოსა და საქართველოს ბაზარზეც, პოზიციებს იაფფასიანი ავტომობილებით იმყარებდა. კორეულმა კომპანიამ ზუსტად ის გზა გაიარა, რომლითაც ორი-სამი ათეული წლით ადრე, იაპონურმა კომპანიებმა იარეს. ახლა ”ჰიუნდაი” მსოფლიოს მეხუთე უდიდესი კომპანიაა და ბუნებრივია, გაყიდვების მოცულობის ზრდის პარალელურად, მიღწეულის შენარჩუნებაზე ზრუნვაც უწევს.

კომფორტი, თანამედროვე ტექნოლოგიები, საწვავის ეკონომიურად ხარჯვა, ხელმისაწვდომი ფასი, დიზაინი და სერვისის მაღალი ხარისხი - ეს ის ფაქტორებია, რომლებსაც დღევანდელი ”ჰიუნდაი” თავის მყიდველს სთავაზობს. ამ ფაქტორებს კი 3 დეკემბრიდან, ერთგული მყიდველის გართობაზე ზრუნვაც დაემატა.

”ჰიუნდაი ავტო საქართველომ”, პირველ რიგში, სწორედ თავის ერთგულ მყიდველს გაუკეთა საჩუქარი, როდესაც მის სასეიროდ, თბილისში კომპანია ”ისტერნ პრომოუშნის” დახმარებით, ცნობილ ამერიკელ ჯაზმენ (დრამერ) პუჯი ბელის (ამას მარკუს მილერთან, დევიდ სენბორნთან, ელ ჯეროსთან ერთად აქვს დაკრული) ჯგუფი ჩამოიყვანა და მის მიერ ვირტუოზულად შესრულებული მუსიკა მოასმენინა. ამ მყიდველთა ნაწილი მალე ავტომობილის გამოცვლაზე იფიქრებს (ღმერთმა ამის საშუალება მისცეს). და რას იყიდის მათი უმეტესობა? რა თქმა უნდა, ”ჰიუნდაის” რომელიმე მოდელს - ვისაც რაზე მიუწვდება ხელი. ეს კი იმის მანიშნებელი იქნება, რომ კორეულ კომპანიას საქართველოში, მყიდველთან კმაყოფილების მაღალი ხარისხი აკავშირებს.

და პარალელურად, ახალი მყიდველის მისაზიდადაც შესანიშნავი სამოდელო გამა აქვს, რომელსაც ზაფხულიდან კომპაქტური ”ელანტრა” დაემატება, ავტომობილი, რომელსაც უკვე შეარქვეს ”პატარა სონატა”. რაც შეეხება თავად ”სონატას”, ის საშუალო ზომის სედანია, რომელიც მყიდველს თავისი ელეგანტური გარეგნობით, საწვავის ეკონომიური ხარჯით, უსაფრთხოებით (ამერიკის ქრეშ-ტესტებზე ხუთი ვარსკვლავი აქვს მიღებული), შესაშური კომფორტით, კარგი მართვადობით, შესრულების მაღალი ხარისხით და რა თქმა უნდა, თავისი კლასისთვის ხელმისაწვდომი ფასით იზიდავს. და, რა თქმა უნდა, ამიერიდან ქართველი ავტო მოყვარულის თვალში, ”სონატაც” და მთლიანად კომპანია ”ჰიუნდაიც”, შესანიშნავ ჯაზთანც ასოცირდება...