Monday, May 28, 2012

მონაკომ მასას იმედი დაუბრუნა


Monaco marks a turning-point for Massa
28 მაისი
„ფერარი“ და ფელიპე მასა იმედოვნებენ, მონაკოს ვიწრო ქუჩების რბოლით დასრულდა ბრაზილიელი პილოტის კარიერის ყველაზე რთული მონაკვეთი, რის შემდეგაც მისი კარიერა უკეთესობისკენ შემობრუნდება. ქალაქ სახელმწიფოში მასამ მეექვსე ადგილი დაიკავა და ამისათვის ჯილდოდ საკლასიფიკაციო 8 ქულა დაიმსახურა. ყველაზე მთავარი კი ისაა, რომ მან რბოლა ლიდერებთან ერთად დაასრულა, გამარჯვებულ მარკ უებერს კი 6.195 წამით ჩამორჩა.

„ფერარი“ კლეპტონისთვის

Ferrari Officially Reveals Eric Clapton's One-Off SP12 EC
28 მაისი
„ფერარიმ“ დაასრულა იმ შეკვეთის შესრულება, რომელიც სახელოვან როკ-მუსიკოს ერიკ კლეპტონისგან მიიღო. „პინინფარინს“ დახმარებით შემუშავებული ავტომობილის სახელია „ფერარი SP12 EC“. სახელში SP სპეციალურ პროექტს ნიშნავს, EC კი - ერიკ კლეპტონს. 12 არის მოდლ 512BB-ს ნაწილი, ავტომობილის, რომლის შთაგონებითაც ერთჯერადი მოდელი შეიქმნა.

„ასტონ მარტინის“ „მოულოდნელი“ კონცეპტუალური სიახლე


Aston Martin Previews New DBS with AM310 Concept at Concorso d'Eleganza
28 მაისი
იტალიაში, ტბა კომოსთან ფგამართულ ვილა დ’ესტეს ელეგანტურობის კონკურსზე, ერთ-ერთი ყველაზე მოულოდნელი გახდა „ასტონ მარტინის“ კონცეპტუალური პროექტი AM310, რომელიც მალე პოპულარულ DBS-ის შესაცვლელადაა შემუშავებული. უფრო მეტიც, შოუზე წარმოდგენილი ექსპონატი უბრალო კონცეპტუალური მოდელი კი არა, ახალი ავტომობილის წინასერიული ვერსია აღმოჩნდა.

"ტოიოტას" შეფი ნასქარ-ის "ქემრის" ტესტავს (ვიდეო)

როდესაც „ტოიოტას“ მთავარმა აღმასრულებელმა აკიო ტოიოდამ ნასქარ-ის სპრინტის თასის სერიისთვის განკუთვნილი ახალი სარბოლი „ქემრის“ გამოცდაში მონაწილეობის მიღება ისურვა, თანამგზავრად სახელოვანი კეილ ბუში აირჩია. ამ კაცს, ნასქარ-ის სამ სერიაში, 85 რბოლა აქვს მოგებული და ყველა „ტოიოტას“ მანქანებით. მაგრამ აკიომ საჭე არ „ანდო“. „დაიტონა ინტერნეიშნლ სპიდუეიზე“ მანქანა თავად გამოაგრიალა...

„რედ ბულ RB8-ს“ ძირი ისევ საკამათოა


FIA plans to resolve Red Bull car's floor row over next few days
27 მაისი
„რედ ბულის“ მანქანის ძირთან დაკავშირებით, კვლავ არსებობს მოსაზრება, რომ ის FIA-ს (საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციის) ტექნიკურ რეგლამენტს არ შეესაბამება. ამიტომ, FIA ამ საკითხის მოგვარებას აპირებს და ამას კანადურ დიდ პრიზამდე გააკეთებს.