Monday, September 19, 2011

i8 – ”ბეემვეს” პირველი ელექტრული სუპრავტომობილი

თუ i3 საქალაქო ავტომობილია, i8 სპორტული სტილის მიმდევრებისთვისაა განკუთვნილი. ორი წლის წინ, ამ ავტომობილის კონცეპტუალური წინაპარი, სახელად ”ვიჟნ ეფიშნტდაინემიქსი”, ასევე ფრანკფურტში გაგვაცნეს. მაშინ ის უპირველესად, დიზაინის და აეროდინამიკის ასპექტში იყო ექსპერიმენტული ავტომობილი. დრეს კი წინასერიული ვერსიაა სრულიად ახალი ქვებრენდის - i-ს სპორტული ავტომობილისა, რომელიც ბაზარზე ორ წელიწადში გამოვა.

i3 - ”ბეემვე” ელექტრონულ ცხოვრებას იწყებს

ფრანკფურტამდეც ყველამ კარგად იცოდა, რომ იქ ბავარიული კომპანია ორ სრულიად ახალ, ჯერ კონცეპტუალურ დონეზე მყოფ ავტომობილს გამოფენდა, რომლებსაც კონვეიერისთვის დიდი ტემპით ამზადებს. ამ ორი ავტომობილიდან, როგორც შედარებით ხელმისაწვდომი, უფრო მეტ ყურადღებას ალბათ i3 იმსახურებს, რომელსაც ადრე ”მეგასიტის” სახელით ვიცნობდით.

ბატონს ”ფერარი” აინტერესებს...

Ferrari and Button eye deal for 2013 - report
19 სექტემბერი
... და ”ფერარისაც” აინტერესებს ბატონი. ამ ტიპის ინფორმაციას ავრცელებს გამოცემა ”ნექსტგენ-ავტო”. პადოკში ამ თემაზე ლაპარაკი იტალიის დიდი პრიზის შემდეგ დაიწყეს და ამის მიზეზი ისაა, რომ ბრიტანელ პილოტს, ”მაკლარენთან” კონტრაქტი ჯერაც არ გაუგრძელებია. არადა, არაერთხელ უთქვამს, რომ ამ გუნდში თავისი კარიერის დასრულებას აპირებს.

”რენოს” მომავალი სეზონის იმედი აქვს

Renault confident of 2012 resurgence after mid-season progress
19 სექტემბერი
”რენომ” ეს სეზონი არცთუ ურიგოდ დაიწყო. მართალია, სეზონის სტარტამდე, რობერტ კუბიცა სერიოზულად დაშავდა, მაგრამ პირველ ორ რბოლაში, გუნდის პილოტები კვარცხლბეკზე ორჯერ ავიდნენ. მაგრამ შემდეგ ყველაფერი აირია და გუნდმა მოწინავეებიდან სტატისტების რანგში გადაინაცვლა. თუმცა, ამის მიუხედავად, გუნდის შეფ ერიკ ბულიეს ოპტიმიზმი არ აკლია.