Wednesday, November 24, 2010

ქეთი მელუა ”ოპელის” ბრენდის სახე გახდა

Opel Chooses Katie Melua as New Brand Ambassador

24 ნოემბერი

”ოპელმა” საკუთარი ბრენდის ელჩად ქართველი მომღერალი ქეთი მელუა აირჩია. ”ჯენერალ მოტორსის” გერმანულმა შტომ ეს გადაწყვეტილება მელუას ევროპული ტურნეს დაწყების წინ მიიღო. მელუა ევროპის 50 ქალაქში კონცერტებს 2011 წელს გამართავს და ამ ტურნეს დროს, ”ოპელის” გაზრდილი სვლის სიშორის მქონე ელექტრომობილ ”ამპერათი” ისარგებლებს.

”აღფრთოვანებულნი ვართ იმ ფაქტით, რომ ქეთი მელუასთან თანამშრომლობის პატივი გვერგო. ის ჩინებული ადამიანი და ფანტასტიური მომღერალია. ძალიან გვიხარია, რომ ის ახლო მომავალში ჩვენი ბრენდის ერთ-ერთი გამორჩეული სახე გახდება. ჩვენი ბრენდის ძირითადი ღირებულებები ინოვაციები, დინამიური და ემოციური დიზაინი და რა თქმა უნდა, გარემოზე ზრუნვა და სოციალური პასუხისმგებლობაა. ჩვენთან ერთად, ამ ღირებულებებს ქეთი მელუაც გაიზიარებს”, - ამბობს ”ოპელის” ვიცე პრეზიდენტი ალენ ვიზერი, ვინც კომპანიის გაყიდვების, მარკეტინგის და გაყიდვების შემდგომი მომსახურების განყოფილებას კურირებს.

თავისი შემოქმედების გარდა, ქეთი მელუა გარემოზე ზრუნვითაცაა ცნობილი. ”ოპელი” იმედოვნებს, რომ პოპულარული მომღერლის თანადგომით, ევროპულ ბაზარზე დაკარგული პოზიციების დაბრუნებას და სხვა ბაზრებზე დამკვიდრებას შესძლებს.

”ძალიან მომწონს, რომ ”ოპელი” გარემოზეც ზრუნავს და იმავდროულად, ემოციურობასა და ეშხიანობასაც ინარჩუნებს. გუშინ ლონდონში ”ამპერას” მართვის საშუალება მომეცა და ეს შესანიშნავი იყო”, - ამბობს მელუა და დასძენს, რომ ”ამპერას” მართვამ დიდი სიამოვნება მიანიჭა.

ქეთი მელუას თავისი კარიერის განმავლობაში, არაერთი ჯილდო აქვს მოპოვებული. 2005 წელს ის გერმანულმა ”ექომ” ყველაზე წარმატებულ საერთაშორისო მუსიკოსად დაასახელა. იმავე წელს, ჯილდო ”DVD ჩემპიონი” (კატეგორიაში მუსიკოს შემსრულებელი) მიიღო. მომდევნო წელს, ჰოლანდიაში საუკეთესო საერთაშორისო შემსრულებლად (ედისონის ჯილდო) დაასახელეს. 2006 წელსვე, ინგლისურ ენაზე მომღერალ საუკეთესო ქალი შემსრულებელი გახდა, 2007 წელსაც ორი აღიარება დაიმსახურა. ”ოქროს კამერას” მფლობელი (საუკეთესო საერთაშორისო მუსიკოსი) დაეუფლა და ”ექოს” ვერსიით, როკ/პოპის საუკეთესო საერთაშორისო შემსრულებელი გახდა.