Wednesday, October 27, 2010

”ბეემვემ” შეიძლება დიდი გადაჯგუფება ჩაატაროს

BMW 1-Series To Be Rebadged 2-Series For Next-Gen Model?

27 ოქტომბერი

დიდი ხანია, ”ბეემვემ” დაადასტურა, რომ ახალი, წინა წამყვანბორბლიანი მოდელის შექმნა დაწყებული აქვს, ავტომობილისა, რომელმაც კომპანიის საწარმოო პროგრამაში, ახლანდელი 1-ლი სერიის მოდელზე დაბალი საფეხური უნდა დაიკავოს და კონკურენცია ”აუდი A1-ს” და ”მერსედესის” შემდეგი თაობის A-კლასს გაუწიოს. მაგრამ ბავარიულ კომპანიას მოულოდნელი პრობლემა შეექმნა - თუ თავისი ავტომობილებისთვის სახელების დარქმევის ახლანდელ ტრადიციას გააგრძელებს, ახალ ავტომობილს 0-სერია უნდა უწოდოს. მაგრამ ეს გამორიცხულია.

თუმცა არსებობს გაცილებით უკეთესი გამოსავალი. კერძოდ, ახლანდელი 1-ლი სერიის შემდეგი თაობის მოდელს მე-2 სერია ეწოდოს, რითაც სრულიად ახალი მოდელისთვის სახელი გამოთავისუფლდება და მას პირველ სერიას დაარქმევენ. ჯერჯერობით ეს მხოლოდ ვარაუდია, თუმცა არსებობს მნიშვნელოვანი ფაქტორები, რომლებიც მოვლენათა ამგვარი განვითარების ვარაუდის საფუძველს იძლევა.

ახლახანს, ბავარიულმა კომპანიამ, აშშ-ში სავაჭრო ნიშნები - 228, 230 და 235 გაიფორმა. ამ რიცხვებს პირველ ციფრად 2-ის ნაცვლად 1 რომ დავუწეროთ, ახლანდელი 1-ლი სერიის ძრავების შესაბამის გამას მივიღებთ. ირიბად ეს იმის მანიშნებელია, რომ ამერიკაში ახლანდელ პირველ სერიას, მე-2 სერიად გადაკეთება ელის. ამ ვარაუდს ის ფაქტორიც ამყარებს, რომ იმავე ამერიკაში, ”ბეემვემ” აღნიშვნა M2 დააპატენტა. ამ ინფორმაციას კი ისეთი ავტორიტეტული გამოცემა ავრცელებს, როგორიც ”ქარ ენდ დრაივერია”.

ამავე გამოცემის ვარაუდით, ბავარიელები ამ ცვლილებებს მერმისსვე განახორციელებენ, როცა მნიშვნელოვანი მოდერნიზაცია ჩაუტარდება ახლანდელი 1-ლი სერიის კუპესა და კაბრიოლეტს. სავარაუდოდ, ბავარიელები მათ მე-2 სერიის სახელით გაგვაცნობენ.

სხვათა შორის, ცოტა ხნის წინ, ”ბეემვემ” და ”პეჟო-სიტროენმა” ხელშეკრულება გააფორმეს, რომლის მიხედვითაც, ისინი ახალ ჰიბრიდულ სისტემას ერთობლივად შეიმუშავებენ. ეს სისტემა სწორედ წინა ამძრავიანი ავტომობილებისთვის იქნება განკუთვნილი და მას ბავარიელები ახალი მოდელისთვის გამოიყენებენ.

”ლამბორგინი” ლათინური ამერიკიდან მეორე თაობის ”მიურას” გამოუშვებს

Lamborghini Latinoamérica SA to Build Miura II

27 ოქტომბერი

ეს ნამდვილად არ ვიცოდი - თურმე ქვეყნად ორი ”ლამბორგინი” არსებობს, ერთი იტალიურია, ის ლეგენდარული კომპანია, რომლის ავტომობილებზეც ყველა ოცნებობს და რომელიც დღეს გერმანული ”ფოლკსვაგენის” დიდი ოჯახის წევრია, მეორე კი მექსიკიდანაა, რომელსაც ქვეყნად ბევრი არავინ იცნობს, მაგრამ ისეთი სუპერავტომობილების წარმოებას გეგმავს, თვით სანტ’აგატა ბოლონეზელებიც კი გაკვირვებულები დარჩებიან.

თანაც, ამ ლათინურამერიკული ”ლამბორგინის” მოდელს, რომლის წარმოების დაწყებასაც ის უახლოეს მომავალში აპირებს, არც მეტი, არც ნაკლები, სახელად ”მიურა II-ს” არქმევენ, სახელს, რომელმაც თავის დროზე, იტალიურ ბრენდს სახელი გაუთქვა და ის თითქმის ისეთივე პოპულარული გახადა, როგორიც ”ფერარია”. გარდა ამისა, ”ლამბორგინი ლატინოამერიკა” (კომპანიის სრული სახელწოდებაა აუტომოვილეს ლამბორგინი ლატინოამერიკა SA) კიდევ ორ კონცეპტუალურ მოდელს - ”კოუტლს” და ”ალარს” ამზადებს.

თავის დროზე, მექსიკურმა კომპანიამ, ნამდვილი ”ლამბორგინის” ლეგენდარულ მოდელ ”დიაბლოს” და მისი მოდიფიკაციების წარმოების უფლება მოიპოვა. ეს იმ პერიოდში მოხდა, როდესაც იტალიურ კომპანიას პატრონი ძალიან ხშირად ეცვლებოდა.

ერთხელ ის ნაკლებად ცნობილ ინდონეზიურ კომპანია ”მეგატექს” ჩაუვარდა ხელში, მაგრამ ამათ საქმის განსავითარებლად ფული არ ეყოთ და ამიტომ, გარიგება დადეს მექსიკელ ბიზნესმენ ხორხე ანტონიო ფერნანდეს გარსიასთან და მის პარტნიორ ხოან ფერჩისთან. გარიგების ძალით, მექსიკელებს სახელ ”ლამბორგინის” გამოყენების უფლება გადაეცათ. კომპანიას სახელად ”აუტომოვილეს ლამბორგინი ლატინოამერიკა” შეარქვეს და მას მოდელ ”დიაბლოს” წარმოების უფლებაც მიენიჭა. გარდა ამისა, მექსიკურ ”ლამბოს” საკუთარი კონცეპციების შექმნის უფლებაც ჰქონდა.

რაც შეეხება მოდელ ”მიურას”, მან ”ლამბორგინი” სუპერ კომპანიად აქცია. როგორც ამბობენ, ამ ავტომობილით, იტალიურმა კომპანიამ დროს გაუსწრო და ისეთ კომპანიებსაც გაუჩინა შურის გრძნობა, როგორებიც ”ფერარი” და ”მაზერატია”. ”მიურა” აგრესიული გარეგნობით გამოირჩეოდა და მისი სახელიც შესაბამისი იყო - მიურა ესპანური კორიდის ხარების ჯიშის სახელია. ”მიურა” იყო მსოფლიოში ერთ-ერთი პირველი ავტომობილი, რომელმაც სუპერ ავტომობილების კლასს დაუდო სათავე. მას ძრავი ბაზაში ჰქონდა განლაგებული, სალონში კი მხოლოდ ორი ადგილი იყო.

შემდეგ ”ლამბორგინი” გერმანულ ”ფოლკსვაგენს” ჩაუვარდა ხელში, რომელმაც მექსიკური კომპანიისგან ადრე დადებული კონტრაქტის გაუქმება მოითხოვა. დავა სასამართლოში გაგრძელდა და ის ჯერაც არ დასრულებულა. თუმცა, ამის მიუხედავად, მექსიკის მთავრობამ ”ლამბორგინი ლატინოამერიკას”, ახალი ფაბრიკის ასაშენებლად, შეღავათიანი კრედიტი გამოუყო.

ახალი ”მიურას” შესახებ ჯერ ბევრი არაფერია ცნობილი. მექსიკურმა ”ლამბომ” მისი ჯერ მხოლოდ ესკიზები გაავრცელა. ამასთან, ცნობილია ისიც, რომ კომპანია უგზოობის სრულამძრავიანი მოდელის წარმოებასაც გეგმავს, რომელსაც სახელად ”გრეიტ ბულს” (დიდ ხარს) დაარქმევენ.