Wednesday, January 20, 2010

”შევროლე ვოლტი” 30 000 დოლარზე ნაკლები ეღირება

Chevy Volt to Be Priced Under $30 000

21 იანვარი

ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც ”ჯენერალ მოტორსმა” ჰიბრიდულ ”შევროლე ვოლტთან” დაკავშირებით პირველი ინფორმაცია გამოაქვეყნა, პოტენციური მყიდველი ყველაზე ხშირად ერთ კითხვას სვამდა - რა ეღირება ეს ავტომობილი, რამდენს ხარჯავს ამერიკული კომპანია წარმოებაში მის დასანერგად და რამდენად მომგებიანი იქნება ეს პროექტი.

კარგა ხანს, ”გენერლები” აცხადებდნენ, რომ ”ვოლტის” ფასი 40 000 დოლარის ფარგლებში იქნებოდა, რამაც კიდევ უფრო მეტი კითხვა წარმოშვა, რომელთაგან მთავარი მის კონკურენტუნარიანობას ეხებოდა - თანამედროვე ჰიბრიდული ბაზრის ლიდერი ”ტოიოტა პრიუსი” ამაზე თითქმის ორჯერ ნაკლებად იყიდება.

და აი, დეტროიტის ავტო შოუს დღეებში, ”ჯენერალ მოტორსის” მთავარმა აღმასრულებელმა ედ უაითექრმა გამოაცხადა, რომ ”შევროლე ვოლტის” ფასი დოლარზე ნაკლები იქნება, რაც მწარმოებელს მისი სარგებლით გაყიდვის საშუალებას მისცემს. რაც არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ეს ფასი პოტენციურ მყიდველსაც არ დააფრთხობს.

რა თქმა უნდა, ავტომობილის ფასი მეტწილად იმაზეა დამოკიდებული, თუ რა ტექნოლოგიები გამოიყენება მისი წარმოებისას. უაითექრის ამ განცხადების შემდეგაც, აღნიშნული ზღვარი საბოლოო არაა და არაა გამორიცხული, რომ ეგრეთ წოდებული, სვლის გაზრდილი სიშორის მქონე ავტომობილი, მისი წარმოების მომენტისთვის, კიდევ უფრო გაიაფდეს. ეს კი იმაზე იქნება დამოკიდებული, თუ რა დამატებით შეღავათებს შესთავაზებს დეტროიტული გიგანტი თავისი პროდუქციის მყიდველს.

ჰიბრიდული ავტომობილების მაღალ ფასს, პირველ რიგში მათში გამოყენებული აკუმულატორების სიძვირე განაპირობებს, მაგრამ თუ ”გენერლები” ავტომობილის ფასში აკუმულატორების ღირებულებას არ გაითვალისწინებენ და ამ აკუმულატორებს მყიდველს ლიზინგით შესთავაზებენ, სიტუაცია რადიკალურად შეიცვლება. მეორე მხრივ, ასეთ ვარიანტს მინუსიც აქვს - მოსაწყობი იქნება სპეციალური სერვის ცენტრები, სადაც დამუხტვის ნაცვლად, აკუმულატორებს დამუხტულებით შეცვლიან. ოღონდ, ეს ავტომობილების საექსპლუატაციო ღირებულებას გაზრდის, რადგან ენერგიის ღირებულებას ლიზინგის შესატანიც დაემატება. და მაინც, ამის მიუხედავად, ”ვოლტის” ექსპლუატაცია და ენერგომომარაგება, ჩვეულებრივი შიდაწვისძრავიანისაზე იაფი დაჯდება.

იყო ლაპარაკი იმაზეც, რომ ”შევროლე ვოლტის” წარმოება ”ჯენერალ მოტორსს” წაგების მეტს არაფერს მოუტანდა. ამერიკულ კომპანიაში იმ ვარიანტსაც განიხილავდნენ, რომ ”ვოლტისთვის” შემუშავებული ტექნოლოგიები უფრო ძვირადღირებული ავტომობილების წარმოებისთვის გამოეყენებინათ, რომლებიც ”კადილაკის” ბრენდით გაიყიდებოდა.

მაგრამ უაითექრი შეუვალია და დაბეჯითებით აცხადებს: ”ჩვენ საქმეში ფულის წასაგებად არ ვართ. უკვე საკმარისი სამუშაო გავწიეთ იმისათვის, რომ ეს პროექტი წარმატებული იყოს. ამ ავტომობილს 30 000-ზე იაფად გავყიდით და სარგებელსაც მივიღებთ”.

”შევროლე ვოლტის” გაყიდვა წელს დაიწყება და პირველად ეს ავტომობილი კალიფორნიის ბაზარზე გამოჩნდება. ამჟამად, ”ჯენერალ მოტორსი” რამდენიმე კალიფორნიულ კომპანიასთან აწარმოებს მოლაპარაკებას, რისი მიზანიც ამ შტატში ”ვოლტის” ექსპლუატაციითვის საჭირო ინფრასტრუქტურის შემუშავებაა.

”აშკარაა, რომ კალიფორნია ”ვოლტისთვის” მთავარი ბაზარია. ჯერ ერთი, ამ შტატში, ამერიკაში ყველაზე დიდი საავტომობილო ბაზარია. მეორეც, კალიფორნიაში ახალ, გარემოსადმი მეგობრული ტექნოლოგიების დანერგვას ყველაზე მეტად უწყობენ ხელს და ჩვენთვის ყველაზე ხელსაყრელი, ”ვოლტის” სწორედ ამ ბაზარზე დამკვიდრებაა”, - ამბობს ”ჯენერალ მოტორსის” პრეზიდენტი ბრენტ დევარი.

”შევროლე ვოლტი” ლითიუმ-იონური აკუმულატორებითაა აღჭურვილი, რომელთა დახმარებითაც, ავტომობილს მხოლოდ ელექტროძრავით, 65 კილომეტრის გავლა შეუძლია. და თუ შიდაწვის ძრავს და მასთან დაკავშირებულ გენერატორსაც ავამოქმედებთ, სვლის სიშორე თითქმის ათჯერ გაიზრდება.

”ფოლკსვაგენი” აშშ-ში 800 000 ავტომობილის გაყიდვას გეგმავს

20 იანვარი

ოღონდ, ამ მიზნის მიღწევა 2018 წლისთვის იქნება შესაძლებელი. დეტროიტის ჩრდილოამერიკულ საერთაშორისო საავტომობილო შოუზე გამოსვლისას, გერმანული კომპანიის ამერიკული შტოს შეფმა სტეფან ჯეკობიმ განაცხადა, რომ ”ფოლკსვაგენი” ამერიკელ მყიდველთან ახლებური ურთიერთობის დამყარებას აპირებს.

შარშან ”ფოლკსვაგენმა”, თავის ლუქსის კლასის ბრენდ ”აუდის” ჩათვლით, ამერიკაში 297 537 ავტომობილი გაჰყიდა, რაც წინა წლის მაჩვენებელზე (313 581) დაახლოებით 5 პროცენტით ნაკლებია. ეს იმ დროს, როდესაც აშშ-ის ბაზარზე გაყიდული ავტომობილების რაოდენობა, 21 პროცენტით გაიზარდა.

ჯეკობის თქმით, მისი კომპანიის გაყიდვების ზრდა, ამერიკის ბაზარზე ახალი მოდელების შეტანამ უნდა განაპირობოს. ამათგან პირველი ახალი, საშუალო ზომის სედანი (სურათზე) იქნება, რომელიც სპეციალურად ამერიკის ბაზრისთვის, იქაური მყიდველის გემოვნების შესაბამისადაა შექმნილი. ამ ავტომობილის პრემიერა დეტროიტის ავტო შოუზე გაიმართა, სადაც კომპანიამ გამოაცხადა, რომ მისი წარმოება ჩატანოგაში (შტატი ტენესი)დაიწყება. აღნიშნული ქარხნის მშენებლობა ამ წლის ბოლოს დასრულდება და ის პირველ ავტომობილებს მერმისიდან გამოუშვებს. თუმცა, მისი გაყიდვები იმავე წლის ბოლომდე არ დაიწყება.

ჯეკობის განცხადებით, მისი კომპანია ამჟამად ქარხნის პერსინალის აყვანითაა დაკავებული, რომელთა რაოდენობაც 2 000-ს მიაღწევს. ჩატანოგას ქარხნის ნომინალური საწარმოო სიმძლავრე წლიურად 150 000 ცალი ავტომობილია, რომელთაგან 25 000-35 000 ცალი, კანადისა და მექსიკის ბაზრებზე გაიყიდება.

პარალელურად, ”ფოლკსვაგენი” თავის დილერებს ახალი მოდელების მისაღებად ამზადებს და მათი დახმარებით, სერვისის ახალი სისტემის ჩამოყალიბებასაც გეგმავს. ახალ მოდელთაგან, პირველი განახლებული ”ტუარეგი” იქნება, რომელიც ამერიკულ ბაზარზე ამ წლის ბოლოს გამოჩნდება. მას მოჰყვება განახლებული ”ჯეტა”, რომლის გაყიდვებიც მერმის უნდა დაიწყოს. მერმისვე, ამერიკაში განახლებული ”ხოჭოც” გამოჩნდება.

”ამერიკაში იმ ავტომობილებს გავყიდით, რომლებიც ამერიკელებს სურთ. ჩვენ იქ ძირითადად საშუალო კლასის ავტომობილების შეტანას ვაპირებთ” - ამბობს ჯეკობი. ამერიკელი მყიდველისთვის სასურველ ავტომობილებში, ის შესაბამისი სტილის, ფასისა და ღირებულების მოდელებს გულისხმობს.

ჯეკობი ამბობს, რომ ამერიკელ ავტომოყვარულთა შორის, ჯერაც დიდი პოპულარობით სარგებლობს ძველი ”ხოჭო” და მიკროავტობუსი, რომლის მფლობელებიც არაერთ კლუბში არიან გაერთიანებულნი და ერთმანეთს, თავიანთი ავტომობილების შესახებ, ყველანაირ ინფორმაციას უზიარებენ.

პარალელურად, ჯეკობი ამბობს, რომ მისი კომპანიის ამოცანაა, ამერიკელმა მყიდველმა, ”ფოლკსვაგენის” ავტომობილებზე ჩამოყალიბებული, არცთუ საუკეთესო შეხედულება შეცვალოს. ამ მხრივ, მთავარი კრიტერიუმები ავტომობილების ხარისხი და გამძლეობაა. და ამ მხრივაც, ვოლფსბურგელები წინ მიიწევენ - თუ 2008 წელს, ავტომფლობელთა გამოკითხვის საფუძველზე, სტატისტიკის ორგანიზაცია ”კონსამერ რეპორტსი”, ამერიკელებს ”ფოლკსვაგენის” მხოლოდ სამი მოდელის ყიდვას ურჩევდა, შარშან ეს მაჩვენებელი რვა მოდელამდე გაიზარდა. თუმცა, ჯეკობის ისიც გაცნობიერებული აქვს, რომ ერთჯერადი წარმატებით, მყიდველის შეხედულების შეცვლა შეუძლებელი იქნება და ამას მუდმივი ხასიათი უნდა მიეცეს.

დღეისათვის, ”ფოლკსვაგენს” აშშ-ში 580 დილერი ჰყავს, თუმცა ჯეკობი ამბობს, რომ მის კომპანიას კიდევ 40 დილერი სჭირდება. მალე ვოლფსბურგელები ამერიკაში ახალ სარეკლამო კამპანიას დაიწყებენ, რომლის პირველი სერიოზული აქციაც სუპერ ბოულის (ამერიკული ფეხბურთის ფინალური შეხვედრა) სპონსორობაა.

”ტოიოტა” ჰიბრიდების წარმოებას გააორმაგებს

20 იანვარი

ტოიოტა საი

..................................

”ტოიოტას” დაგეგმილი აქვს, რომ 2011 წლისთვის, იმ ჰიბრიდული ავტომობილების წარმოება გააორმაგოს, რომლებშიც ჰიბრიდულ სისტემაში ბენზინის შიდაწვის ძრავი და ელექტროძრავია გაერთიანებული. ჰიბრიდული ავტომობილების ბაზარი მთელს მსოფლიოში მუდმივად იზრდება და კომპანია იმედოვნებს, რომ მერმის მილიონ ცალ ასეთ ავტომობილს გამოუშვებს.

ახლახანს, ”ტოიოტამ” იაპონიაში თავისი ახალი ჰიბრიდომობილის, სედან ”საის” (ეს ლექსუს HS-ის ჰიბრიდული ვარიანტია) პრეზენტაცია ჩაატარა, რომელმაც მნიშვნლოვნად უნდა გაზარდოს ჰიბრიდების სეგმენტში მსოფლიოს ბაზარზე საკუთარი წილი. კომპანიაში თვლიან, რომ წლიურად მილიონი ჰიბრიდის წარმოება ადვილად მიღწევადი მიზანია, რის საფუძველსაც თუნდაც ის ფაქტი იძლევა, რომ იაპონიაში ყველაზე გაყიდვადი ავტომობილი ”ტოიოტა პრიუსია”. უფრო მეტიც, ეს ავტომობილი ძალიან პოპულარულია მსოფლიოს უდიდეს, ამერიკულ საავტომობილო ბაზარზეც.

სააგენტო ნიკეის ცნობით, იაპონიაში ჰიბრიდული ავტომობილების პოპულარობას ის ფაქტი განაპირობებს, რომ ამომავალი მზის ქვეყანაში, ჰიბრიდული ავტომობილების მყიდველებს, სახელმწიფო სოლიდური შეღავათებით უზრუნველყოფს და ამასთან, ასეთი ავტომობილების მწარმოებლები, მნიშვნელოვანი საგადასახადო შეღავათებითაც სარგებლობენ.

ტოიოტა პრიუსი

..........................................

ჯერჯერობით, ჰიბრიდულ ბაზარზე ”ტოიოტას” ბევრი კონკურენტი არ ჰყავს. ეს იმის ბრალია, რომ ამ კლასის ავტომობილების წარმოების დაწყება სხვა კომპანიებს დაუგვიანდათ. ამის მიზეზი ისაა, რომ ეს კომპანიები ჰიბრიდული ავტომობილების წარმოებას, კარგა ხანს უპერსპექტივო საქმედ მიიჩნევდნენ. ”ტოიოტამ” ამ ბიზნესის წამოწყება ყველაზე ადრე სცადა და ამით მოგებულიც დარჩა. ამ კომპანიის მაგალითმა კი სხვა კომპანიებიც დააინტერესა. ჰოდა, სწორედ 2010 წლიდანაა მოსალოდნელი ჰიბრიდული ბაზრის მნიშვნელოვანი გამოცოცხლება.

ამ მხრივ, სხვებს სიდიდით მეორე იაპონურმა კომპანია ”ჰონდმა” დაასწრო, რომელმაც შარშან ჰიბრიდული ”ინსაითის” წარმოება დაიწყო და ასე განსაჯეთ, ცოტა ხნით, ”პრიუსს” სეგმენტის ლიდერობაც კი ჩამოართვა. თუმცა, ამ უკანასკნელმა მალევე აღადგინა სტატუს ქვო, რაშიც ხელი იმ გარემოებამ შეუწყო, რომ ”ტოიოტამ” მესამე თაობის ”პრიუსის” წარმოების დაწყების შემდეგაც გააგრძელა მეორე თაობის მოდელის წარმოება. ეს ავტომობილი კი ფასით ადვილად უწევს კონკურენციას ”ინსაითს”.

ნიკეის ცნობით, უახლოეს წლებში, ”ტოიოტა” რამდენიმე ახალი ჰიბრიდული ავტომობილის წარმოებას დაიწყებს და მათი რეალიზაციის არეალსაც გააფართოებს. შესაბამისად, ასეთი ავტომობილებისთვის ახალი ქარხნების მშენებლობაც იგეგმება. მაგალითად, ევროპისთვის, წელს იაპონური კომპანია მოდელ ”აურისის” ჰიბრიდული ვერსიის წარმოებას გეგმავს. ამისთვის კი შერჩეულია ლონდონიდან ჩრდილოეთით, 200 კილომეტრში მდებარე ქალაქ დერბის ქარხანა.

ნიკეის ინფორმაციით, ”ტოიოტას” მიერ შარშან წარმოებული ჰიბრიდული ავტომობილების რაოდენობა 500 000-ს მიაღწევს (ზუსტი ინფორმაცია ჯერჯერობით არ ვრცელდება), რაც კომპანიის მთლიანი წარმოების დაახლოებით 8 პროცენტია.

დაკიდევ, ამჟამად, ”ტოიოტა” ჰიბრიდულ ავტომობილებს, იაპონიის გარდა, აშშ-ში, ჩინეთში, ტაილანდსა და ავსტრალიაში აწარმოებს.

”პეჟოს” საიუბილეო სახეცვლილება და სიახლეები

Peugeot's 200th anniversary heralds a huge year ahead

18 იანვარი

ფრანგულ კომპანია ”პეჟოს”, რომელიც ევროპის მეორე უდიდესი საავტომობილო კონგლომერატ ”PSA პეჟო სიტროენის” ნაწილია, წელს დაარსებიდან 200 წლის იუბილეს აღნიშნავს. ამ ღირსშესანიშნავ თარიღთან დაკავშირებით, ”ლომები” დიდ ღონისძიებებს გეგმავენ.

”დაიმლერის” შემდეგ, ”პეჟო” მსოფლიოს მეორე ყველაზე ხნიერი ავტომწარმოებელი, სიდიდით მეათე ავტოკომპანიაა და რაც მთავარია, მოტოციკლების, ველოსიპედების და სატვირთო ავტომობილების ჩათვლით, მსოფლიოში სატრანსპორტო საშუალებათა ყველაზე მრავალფეროვანი გამით გამოირჩევა.

იმასთან დაკავშირებით, რომ არსებობის მე-300 ასწლეულს იწყებს, კომპანიამ თავისი ემბლემის - ყალყზე შემდგარი ლომის ახლებური ვერსია შექმნა. ეს ლოგო ”პეჟოს” ნაწარმს 1858 წლიდან ამშვენებს, განახლებული ლოგოთი კი ახალ ცხოვრებას იწყებს განახლებული დევიზით, ”პეჟო მოუშნ ენდ ემოუშნ” (პეჟო - მოძრაობა და ემოცია).

დეტროიტის ჩრდილოამერიკულ საერთაშორისო საავტომობილო შოუზე (NAIAS - ნორთ ამერიკენ ინტერნეიშნლ აუტო შოუ), ფრანგულმა კომპანიამ თავისი ახალი კონცეპტუალური მოდელი - ჰიბრიდული სპორტქარი SR1 წარადგინა, რომელიც, პეჟოს” ხელმძღვანელთა განცხადებით, მისი ახალი კორპორატიული სტილის განვითარების პირველი ეტაპია.

”პეჟოს” მიზნად აქვს დასახული ამბიციური ამოცანა - 2015 წელს გახდეს მსოფლიოში სიდიდით მე-7 ავტომწარმოებელი. თანამედროვე ავტოინდუსტრიაში უაღრესად გამკაცრებული კონკურენციის პირობებში, სამი ადგილით წინ წაწევა ძალიან ამბიციური მიზანია და ფრანგული ლომები ამის მიღწევას საწარმოო პროგრამის გამრავალფეროვნებით და შესაბამისად, ბაზარზე ახალი პროდუქტების წამოწევით აპირებენ.

დაკიდევ, ”პეჟომ” უკვე წამოიწყო ახალი აქცია, რომლის მიზანიც, მყიდველის მიზიდვაა. აქციას საკმაოდ უცნაური სახელი აქვს - ”მიუ ბაი პეჟო”.

მოკლე ისტორია

კომპანია ”პეჟოს” არსებობა 1810 წლიდან იღებს სათავეს, როდესაც ჟან-პიერ და ჟან-ფრედერიკ პეჟოებმა თავიანთი მამის წისქვილი სამჭედლოდ და ფოლადის სადნობ საწარმოდ გადააკეთეს. ასე დაიწყო პეჟოების ოჯახის ინდუსტრიული ერა. რას აღარ უშვებდა მათი კომპანია - ლითონის ნაკეთობებს, ხელსაწყოებს, სამუშაო იარაღებს, მარილის, ყავის და წიწაკის საფქვავებს, ველოსიპედებს, სკუტერებს, მოტოციკლებს და ავტომობილებს და კომერციულ მსუბუქ ავტომობილებს. ყველა ამ სფეროში, ”პეჟოს” ნაწარმი ხარისხით გამოირჩეოდა, მისი წარმოება ინოვაციური იყო, მის საწარმოებში კი მუშაობის რკინისებრი დისციპლინა იყო დამყარებული.

განახლებული ემბლემა

”პეჟოს” მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ორიგინალური ლოგო აქვს - ყალყზე მდგარი ლომი. ის კომპანიის პროდუქციას 1858 წლიდან ამშვენებს, ავტომობილებზე კი ამ ემბლემას ყოველთვის დიზაინის ელემენტის როლი ეკისრა.

განახლებული ლოგო ”პეჟოს” დიზაინერების მიერაა შექმნილი. ლომის გამოსახულება უფრო გამარტივებული, ელეგანტური და დინამიურია. ლოგოს ნაწილი გაპრიალებულია, ნაწილი კი მქრქალია. ემბლემა ლურჯ ფონზე ზის. ეს ფერი კომპანიის დროშის ფერია. დროშის ფერიც ოდნავ გამუქდა. ემბლემის ქვეშ კომპანიის წარწერა მდებარეობს, რომელიც ასევე ლურჯადაა შესრულებული.

პირველი ავტომობილი, რომელიც ახალი ემბლემით შეიმკობა, სპორტული RCZ-ია, რომლის წარმოებაც წელს, მეორე კვარტალში დაიწყება.

მიუ ბაი პეჟო

”მიუ ბაი პეჟო” არის სერვისის მობილური სისტემა, რომელსაც ფრანგული კომპანია როგორც თავის, ასევე თავისი კონკურენტების პროდუქციის მყიდველს სთავაზობს. სერვისი ეხება როგორც ავტომობილებს, ასევე მსუბუქ კომერციულ მანქანებს, სკუტერებს, დელოსიპედებს და მოტოციკლებს.

სულერთია, გყავთ, თუ არა მანქანა, ხართ, თუ არა, ”პეჟოს” პროდუქტის მფლობელი და საერთოდ, აპირებთ, თუ არა ამ კომპანიის პროდუქციის შეძენას. ”მიუ ბაი პეჟო” ნებისმიერ შემთხვევაში მოგემსახურებათ. ამისათვის საჭიროა სპეციალური საკრედიტო ბარათის შეძენა, მასზე წინასწარ თანხის შეტანა, რის შემდეგაც, გეძლევათ ეგრეთ წოდებული მობილური ერთეულები და თქვენთვის სერვისის კარი გახსნილია. ამ მობილური ერთეულების გამოყენება შეიძლება სატრანსპორტო საშუალებათა დაქირავებასა და პროგრამის სხვა პარტნიორებისგან სხვადასხვა სერვისის შესაძენად.

განსაკუთრებით საინტერესოა პროგრამის პარტნიორების მომსახურებით სარგებლობა. ამ მხრივ, შესაძლებელია: თვითმფრინავის, ან მატარებლის ბილეთის შეძენა, სასტუმროს ნომრის დაქირავება, ან მსოფლიოს ნებისმიერ კუთხეში სამოგზაურო სერვისის ორგანიზება.

”მიუ ბაი პეჟომ” საფრანგეთის რამდენიმე დიდ ქალაქში უკვე გაიარა საცდელი შემოწმება და ახლა, ”პეჟო” მის დანერგვას იწყებს. პირველ რიგში, სერვისს საფრანგეთის მოქალაქეებს შესთავაზებენ. შემდეგ კი ის ევროპის ყველა ქვეყანას მოედება.

კონცეპტუალური SR1

დაბოლოს, ”პეჟოს” მთავარი სიახლე, რომელსაც ის ჟენევის საავტომობილო გამოფენისთვის ამზადებს - კონცეპტუალური SR1.

კომპანიის განცხადებით, ამ ავტომობილში, პირველ რიგში, მისი მომავალი კორპორატიული სტილის შტრიხების დანახვა შეიძლება. რა თქმა უნდა, ამ სპორტული მოდელის გარეგნობის მიხედვით, ძნელია იმის თქმა, რამდენიმე წლის შემდეგ, როგორი იქნება ”პეჟოს” ავტომობილები. თუმცა, იმას ახლავე მივხვდებით, რომ ”ფრანგული ლომების” ახლანდელი სტილისგან არაფერი დარჩება.

დღეს კომპანიაში დიზაინის საქმეს ”სიტროენიდან” გადმოყვანილი ჟილ ვიდალი უძღვება. მისი თქმით, ახალი კორპორატიული სტილის საკვანძო დეტალები, კომპანიის ახალ ავტომობილებზე, უახლოესი ორი წლის განმავლობაში, თანდათან გამოჩნდება. ასეთი ელემენტებია ვიქრო და უფრო განიერი მთავარი მაშუქები, რადიატორის ახალი ბადე (გადმობრუნებული ტრაპეცია), რომელიც ”ასტონ მარტინის” ანალოგიურ ელემენტს მოგვაგონებს, არადა, ინგლისური მარკის ავტომობილების რადიატორებს ნორმალური ტრაპეციის მოყვანილობა აქვთ.

კონცეპტუალური ავტომობილი ჰიბრიდული აგრეგატით აღიჭურვება, რომლის მთავარი ნაწილიც 1.6-ლიტრიანი ბენზინის ძრავია. ამის მაქსიმალური სიმძლავრე 218 ცხენის ძალას აღწევს. მასთან შეწყვილებულია 95-ცხენისძალიანი ელექტროძრავი, რომელსაც დამოუკიდებლადაც შეუძლია მუშაობა. და ბუნებრივია, ამ შემთხვევაში ავტომობილი გამონაბოლქვის გარეშე იმუშავებს. კომბინირებული ციკლით მუშაობისას კი ავტომობილი 4.9 ლიტრ ბენზინს მოიხმარს. ყოველი კილომეტრის გავლისას, ის გარემოს მხოლოდ 119 გრამი ნახშირორჟანგით დააბინძურებს.

ბარემ ისიც ვთქვათ, რომ ორივე ძრავის კომბინირებულად მუშაობისას, ავტომობილის მაქსიმალური სიმძლავრე 313 ცხენის ძალას აღწევს და ის სრულამძრავიანი ხდება (ელექტროძრავი უკანა ბორბლებს ემსახურება).

ინტერიერი იმითაა საინტერესო, რომ მასში მხოლოდ სამი ჩასაჯდომი ადგილია. მაჩვენებლების დაფა მძროლის მხარეს ”იხედება”, რითაც მას საჭირო მონაცემების წაკითხვას და მანიპულაციებსაც უადვილებს. არაა გამორიცხული, რომ კონცეპტქარის ინტერიერის დიზაინის ზოგიერთი ელემენტი მალე სერიულ ავტომობილებზეც ვიხილოთ.