Saturday, May 28, 2011

„ტესლა“ ელექტრული ქროსოვერის კონცეპციას ამზადებს

Tesla to Reveal Model X Crossover Concept

28 მაისი

ელექტრომობილების მწარმოებელ კალიფორნიულ კომპანია „ტესლას“ ჯერ სედანის წარმოება არ დაუწყია და უკვე გვპირდება, რომ მალე მყიდველს ელექტრულ ქროსოვერსაც შესთავაზებს. ამ ავტომობილს სახელად „მოდელ X-ს“ დაარქმევენ და მის პროტოტიპს მწარმოებელი ამ წლის ბოლოს გვიჩვენებს.

თუმცა, ამ ავტომობილის შესამუშავებლად, „ტესლას“ ფინანსური მხარდაჭერა სჭირდება, რისთვისაც საფონდო ბაზარზე დამატებით 5.3 მილიონი აქციის გამოშვებას გეგმავს. პარალელურად, სედან „მოდელ S-ის“ წამოების დაწყებასთან ერთად, კომპანია თავის პოპულარული როდსტერის წარმოებას შეწყვეტს, რომელიც „ლოტუს ელისის“ ბაზაზეა დამზადებული.

„ჩვენ შევქმნით ქროსოვერს, რომელშიც უგზოობის ავტომობილის გამავლობა და მინივენის კომფორტი იქნება შეხამებული. სედანის და ქროსოვერისთვის კი იმავე ტექნოლოგიას გამოვიყენებთ, რომელიც როდსტერისთვის შევიმუშავეთ. ეს ტექნოლოგია იმდენად წარმატებულია, რომ მას „დაიმლერი“ და „ტოიოტა“ ყიდულობენ“, - ნათქვამია „ტესლას“ განცხადებაში.

სავარაუდოდ, სედანის წარმოება მერმისს დაიწყება, ქროსოვერი კი ბაზარზე მოგვიანებით გამოჩნდება. მაგრამ ბევრი თვლის, რომ როდსტერის წარმოების შეჩერება შეცდომაა, რადგან ეს ავტომობილი საკმაო პოპულარობით სარგებლობს და ასეც რომ არ იყოს, სედანის წარმოების დაწყებამდე, კომპანიას წარმოება შეჩერებული უნდა ჰქონდეს.

„ჰიუნდაიმ“ ევროპაში გაყიდვების 5-მილიონიანი ზღვარი გადალახა

Hyundai Sales Hit Five Million Mark in Europe

28 მაისი

ჰიუნდაი i30
..............................

34 წელი გავიდა მას შემდგ, რაც „ჰიუნდაიმ“ ევროპაში პირველი ავტომობილი - „პონი“ შეიტანა და მას შემდეგ, ძველ კონტინენტზე უკვე 5 მილიონი ავტომობილი გაჰყიდა. თავიდან კორეულ კომპანიას ევროპაში ფეხის მოკიდება გაუჭირდა. სამაგიეროდ, ახლა მთელს მსოფლიოში ყველაზე მზარდი ავტომწარმოებელია. „ჰიუნდაის“ მეხუთმილიონე ევროპული ავტომობილი, ჰეჩბეკი i30 გახდა, ავტომობილი, რომლის დებიუტიც ოთხი წლის წინ შედგა და მას შემდეგ, დაახლოებით 320 000 ცალია გაყიდული.

თუ თავიდან ევროპელები კორეულ ავტომობილებს ალმაცერად უყურებდნენ (როგორც ახლა ჩინურებს უყურებენ), ბოლო წლებში, „ჰიუნდაის“ ავტორიტეტი და შესაბამისად აქტივობაც, საგრძნობლად გაიზარდა, რაც პირდაპირ აისახება გაყიდვებზე. ევროპაში ბიზნესის დაწყებიდან აქამდ გაყიდული 5 მილიონიდან, ბოლო მილიონის რეალიზებას სამი წელი დასჭირდა.

ჰიუნდაი პონი

..............................

აღსანიშნავია, რომ ბოლო 27 თვის განმავლობაში, „ჰიუნდაი“ ყოველთვის სჯობს ევროპულის მთლიანი ბაზრის ტრენდის მონაცემებს. უფრო მეტიც, გლობალური კრიზისის პერიოდშიც, როცა ევროპაში გაყიდვები შემცირდა, კორეული კომპანია მაინც აუმჯობესებდა თავის ბიზნესს.

საინტერესოა, რომ მეხუთმილიონე ავტომობილი i30 გახდა, „ჰიუნდაის“ ისტორიაში პირველი ავტომობილი, რომელიც ევროპელი მყიდველის გემოვნებს და სურვილების შესაბამისად შეიქმნა. გარდა ამისა, ეს პირველი ავტომობილია, რომელსაც სახელწოდებაში პრეფიქსი i აქვს. მას მალე მოჰყვა i10 და i20, რომლებიც ევროპაში ასევე პოპულარულია. შემდგ მათ მოჰყვა კომპაქტური მინივენი ix20 და უგზოობის ix35. ამ პრეფიქსით გამოშვებული ყველა ავტომობილის საერთო დევიზია: „ახლებური აზროვნება, ახალი შესაძლებლობები“. სულ ახლახანს, ევროპაში ამავე ინდექსით კიდევ ერთი ავტომობილი - i40 გამოჩნდა, რომელზეც კორეული კომპანია დიდ იმედებს ამყარებს.

„ხუთი მილიონი ავტომობილის გაყიდვა ჩვენი კომპანიისთვის დიდი მიღწევაა, რომლითაც „ჰიუნდაი“ მსოფლიოს ყველაზე გადატვირთული ბაზრის ერთ-ერთი წამყვანი მოთამაშე გახდა. მაგრამ ეს მხოლოდ დასაწყისია. ჩვენ გაყიდვების ზრდას კვლავაც ვაპირებთ და ევროპის ბაზრის 3 პროცენტს დავეუფლებით. ამასთან, ავტომობილების ხარისხის და მომსახურების გაუმჯობესების წყალობით, მოპოვებულ პოზიციებს შემდგომშიც გავიმყარებთ. ეს კი დაგვეხმარება იმაში, რომ შემდეგი ხუთი მილიონი ავტომობილი გაცილებით სწრაფად გავყიდოთ“, - ამბობს „ჰიუნდაი მოტორ იუროპის“ უფროსი ვიცე პრეზიდენტი და ოპერაციების მთავარო მოხელე ალან რაშფორტი.