Saturday, January 21, 2012

საქმე დაიხურა – „შევროლე ვოლტი“ უხიფათო ავტომობილად სცნეს

NHTSA Clears Chevrolet Volt on Fire Risk, Says Everything's Okay Now
21 იანვარი
„შევროლე ვოლტის“ პრობლემები დასრულდა – საგზაო უსაფრთხოების ეროვნულმა ადმინისტრაციამ (NHTSA – ნეიშნლ ჰაივეი ტრეფიკ სეიფტი ედმინისტრეიშნ) დაადგინა, რომ ავარიის შემდგომ მომხდარი ხანძრები, აკუმულატორების ბლოკის კონსტრუქციის ბრალი არ იყო.

„ჯენერალ მოტორსი“ კვლავ პირველია

GM reclaims global sales crown with volume of 9M in 2011
21 იანვარი
„ჯენერალ მოტორსმა“ გასული წლის გაყიდვების შედეგები გამოაქვეყნა, რომელთა მიხედვითაც, კვლავ მსოფლიოს უდიდესი ავტომწარმოებელი გახდა. ამერიკულმა კომპანიამ სულ 9.03 მილიონი ავტომობილი გაჰყიდა. და ეს მისი მართული გაკოტრებიდან სულ რაღაც, ორ წელიწადში მოხდა.

5 კილომეტრი გამარჯვებამდე

Sebastien Loeb leads in Monte Carlo as podium fight closes up
21 იანვარი

სებასტიან ლოები რომ ამ სეზონს გამარჯვებით დაიწყებს, ეს უკვე ეჭვსაც აღარ იწვევს – მსოფლიოს რვაგზის რვაგზის ჩემპიონმა, მსოფლიო ჩემპიონატის მეოთხე დღის შემდეგაც, კიდევ უფრო გაზარდა მდევრებთან უპირატესობა, რომელთაგან უახლოესს, ესპანელ დანიელ სორდოს, ვინც ერთ დროს მისი თანაგუნდელი იყო, 2 წუთსა და 41 წამს უგებს.

FIA–მ საკიდარის რეაქტიული სისტემა მაინც აკრძალა

Formula 1 teams have been told by the FIA that reactive ride height systems will be banned for the 2012 season
21 იანვარი
ფორმულა ერთის ახალ სეზონს ჯერ სტარტი არ აუღია, თუმცა ტექნიკურ საკითხებზე ფარული ომი უკვე დაწყებულია. მიუხედავად იმისა, რომ სულ ცოტა ხნის წინ, საერთაშორისო საავტომობილო ფედერაციამ (FIA), „ლოტუს–რენოს“ სიახლე, საკიდარის ეგრეთ წოდებული რეაქტიული სისტემა ლეგალურად ცნო, ახლახანს საკითხისადმი თავისივე მიდგომა შეცვალა და მსგავსი სისტემები აკრძალულად გამოაცხადა.