ლოს ანჯელესის მოტორ შოუზე, „შევროლე“ სრულიად ახალ
ელექტრობილს, „სპარკს“ წარადგენს, რომელიც თავისი კლასისთვის საკმაოდ კარგი
მახასიათებლებით გამოირჩევა. პრემიერამდე რამდენიმე დღით ადრე, კომპანიამ ეს
ავტომობილი ინტერნეტით გაგვაცნო.
მოკლედ, ოსტინის უახლეს ტრეკზე სებასტიან ფეტელი და
„რედ ბული“ ბატონობენ. ორივე ტავისუფალი პრაქტიკაზე სწორედ ფეტელი იყო უსწრაფესი,
მეორეზე კი მეორე დროც „წითელი ხარების“ პილოტმა - მარკ ვებერმა აჩვენა, რომელსაც
მხოლოდ 0.008 წამით ჩამორჩა ფერნანდო ალონსო. ესპანელი ორივე სესიაზე მესამე იყო.
ამასთან, მეორეზე სიჩქარეს საგრძნობლად მოუმატა - წრის გავლის დრო თითქმის ორი
წამით გააუმჯობესა.
Mercedes' LA Show SUV Concept Comes to Life; Says
it Previews the Future for the G-Class
16 ნოემბერი
ტრადიციულად, ლოს ანჯელესის მოტორ შოუს ორგანიზატორებმა
დიზაინის კონკურსი, „ლოს ანჯელეს აუტო შოუ დიზაინ ჩელინჯ“ ჩაატარეს, რომლის თემაც
ამჯერად 2025 წლის საპატრულო ავტომობილის კონცეპციის შემუშავება იყო. კონკირსში
მონაწილეობა „მერსედეს-ბენცი“ ჩრდილოამერიკული შტოს „მოწინავე დიზაინ ცენტრის“ (კალიფორნია)
სპეციალისტებმაც მიიღეს, რომლებმაც ესკიზების და კომპიუტერში შესრულებული პროექტის
გარდა, 1:1 მასშტაბში შესრულებული მოდელი - უგზოობის საპატრულო ავტომობილი წარადგინეს.
ფორმულა ერთი ამერიკის შეერთებულ შტატებს
დაუბრუნდა. ოსტინის (ტექსასი) უახლესი ტრასა, რომლის მშენებლობაც 400 მილიონი დოლარი დაჯდა, უკვე
მოინათლა. პირველ თავისუფალ პრაქტიკაზე კი ყველაზე სწრაფი სებასტიან ფეტელი იყო,
რომელსაც თითქმის წამნახევრით ჩამორჩა ლუის ჰამილტონი. ამას ამერიკის ბოლო დიდი
პრიზი აქვს მოგებული, რომელიც ხუთი წლის წინათ, ინდიანაპოლისის ტრეკზე ჩატარდა.
Mazda Launches Subtly Revamped MX-5 Roadster and
Roadster Coupe in Europe
16 ნოემბერი
„მაზდა
MX-5 როდსტერი“ მსოფლიოში ყველაზე გაყიდვადი როდსტერია, თუმცა მისი მესამე თაობა
ბაზარზე 2005 წლიდანაა და ამიტომ, სანამ ახალი თაობის წარმოებას დაიწყებს,
იაპონურმა კომპანიამ ძველის დახვეწა გადაწყვიტა. ეს კი მხოლოდ მსუბუქ ფეისლიფტში
აისახა.
42 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც „ლენდ როვერმა“ უგზოობის
ლიმუზინ „რეინჯ როვერის“ წარმოება დაიწყო. ამ მოდლის პოპულარობაზე თუნდაც მარტო ის
ფაქტი მეტყველებს, რომ მეოთხე თაობის „რეინჯ როვერი“ ბაზარზე ახლახანს გამოვიდა.
ანუ, წინა სამი თაობის სიცოცხლის საშუალო ხანგრძლივობა 14 წელია, რაც თანამედროვე
ავტოინდუსტრიაში წარმოუდგენელი მიღწევაა.