Sunday, July 11, 2010

”ფოლკსვაგენი” როდსტერ ”ბლიუსპორტს” გამოუშვებს

Volkswagen BlueSport Roadster Approved for Production

11 ივლისი

ბრიტანულმა გამოცემა ”ავტოექსპრესმა” მოიპოვა ინფორმაცია, რომლის შესაბამისადაც, ”ფოლკსვაგენს” დეტროიტის საავტომობილო შოუზე ნაჩვენებ კონცეპტუალურ მოდელ ”ბლიუსპორტ როდსტერის” სერიული წარმოება აქვს გადაწყვეტილი. თუმცა, იმავე წყაროს ცნობით, ეს ავტომობილი კონვეიერზე 2013 წელზე ადრე არ დადგება. მისი ფასი კი სავარაუდოდ, 30 000 დოლარიდან დაიწყება.

ჯურნალის ინფორმაციით, ავტომობილს ძრავი შუაში ექნება მოთავსებული, რისი წყალობითაც, მისი წონა უფრო თანაბრად გადანაწილდება ღერძებს შორის. ამასთან, გამოთავისუფლდება ადგილები ავტომობილის წინა და უკანა ნაწილებში. ავტომობილის წონის შესამცირებლად, მისი შასის დასამზადებლად, ”ფოლკსვაგენი” ალუმინის გამოყენებას აპირებს. ამით კი გაუმჯობესდება ავტომობილის დინამიკური მახასიათებლები, საწვავის ხარჯი და გამონაბოლქვი კი - შემცირდება. წინასწარი მონაცემებით, ავტომობილის წონა სულ რაღაც, 1 200 კილოგრამი იქნება.

საბაზო შესრულებით, როდსტერს მამოძრავებელ ძალას 2.0-ლიტრიანი დიზელის ძრავი მიანიჭებს. გარდა ამისა, მყიდველს 1.4-ლიტრიანი TFSI და 2.0-ლიტრიანი ტურბოძრავით აღჭურვილი მოდელების შეძენის საშუალებაც ექნება. ამ ძრავებს, ”ბლიუსპორტი” გერმანული კომპანიის ორი პოპულარული მოდელის - ”გოლფის” და ”პოლოს” GTI ვერსიებისგან მიიღებს. ყველა ძრავთან შესაწყვილებლად განკუთვნილია 6-საფეხურიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფი, თუმცა შეკვეთით ასევე შესაძლებელი იქნება DSG ტრანსმისიის დაყენება.

გარდა ამისა, 2.0-ლიტრიანი დიზელი აღჭურვილი ვარიანტი გარემოსადმი მეგობრულ ისეთ სისტემებს მიიღებს, როგორებიცაა მუხრუჭების ენერგიის რეგენერაციისა და სტოპ-სტარტის სისტემები. მათი დახმარებით, ავტომობილი 100 კილომეტრის გასავლელად, სულ რაღაც, 5.2 ლიტრ საწვავს იმყოფინებს.