GM Wants Cadillac to Follow in the Successful
Footsteps of Buick in China
9 მაისი
შარშან, „ჯენერალ მოტორსის“ ბრენდმა „ბიუიკმა“
ამერიკაში 177 633 ავტომობილი გაჰყიდა, ჩინეთში კი - 645 537. ჩინურ ბაზარზე
ყველაზე პოპულარული სედანი „ექსცელი“ იყო. შედარებისთვის, გენერლების პრემიუმ
ბრენდმა „კადილაკმა“ ამერიკის ბაზარზე 152 389 ავტომობილის რეალიზება შეძლო, ჩინეთში
კი - მხოლოდ 30 000-მდე. თუმცა ისიც ფაქტია, რომ წინა წელთან შედარებით, გაყიდვები
73 პროცენტით გაზარდა.