Tuesday, July 20, 2010

”ფერარიმ” მოდელ ”458 იტალია” სპორტული ვერსია დაამზადა

Ferrari 458 Challenge Official Specs and Image

19 ივლისი

”ფერარიმ” საზოგადოებას თავის სუპერ ავტომობილ ”458 იტალიას” სარბოლი ვერსია - ”ჩელენჯი” წარუდგინა. ეს ავტომობილი მომავალი სეზონიდან, ”ფერარი ჩელენჯ ტროფეო პირელის” მონოსერიის რბოლებში მიიღებს მონაწილეობას, მისი პრეზენტაცია კი იტალიური კომპანიის მისი დილერების ტრადიციულ ყოველწლიურ შეხვედრაზე ჩატარდა.

გასპორტულებული ”იტალია” 30 მილიმეტრით დადაბლებულ საკიდარზე დგას. ამასთან, ზამბარებიც უფრო ხისტია, მათი რხევების ჩაქრობას კი უფრო მძლავრი ამორტიზატორები ემსახურება. ავტომობილის ეფექტურ, სარბოლ რეჟიმში დამუხრუჭებას კომპანია ”ბრემბოს” წარმოების კარბონის კომპოზიტ-კერამიკული დისკოები უზრუნველყოფს, ძრავთან კი 7-საფეხურიანი კოლოფია შეწყვილებული, რომელზეც საფეხურების გადაცემათა რიცხვებია შეცვლილი. ამის მიზანი კი ის იყო, რომ ძრავის დაბალ ბრუნთა რიცხვზე, მაქსიმალურად გამოეყენებინათ მისი მაბრუნი მომენტი.

განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმო სტანდარტული 458 იტალიას” შემსუბუქებას. ამ მიზნით, ჯერ ერთი, ძარის ზოგიერთი ელემენტი შეთხელდა, შუშები კი პოლიკარბონმა შეცვალა. რა თქმა უნდა, სადაც შესაძლებელი იყო, შასის კონსტრუქციაში ლითონის ელემენტები კარბონის კომპოზიტისგან დამზადებულმა ნაწილებმა შეცვალა.

გასპორტულებულ ავტომობილზე ფორმულა 1-ის ტექნოლოგიებიც გამოიყენეს. მაგალითად, თრექშნ კონტროლი და ავტომობილის ორი ტიპის მომართვის კომპლექტი - სველი და მშრალი ტრასებისთვის. ყველა დამხმარე სისტემის მართვა და კონტროლი საჭის რგოლზე გადატანილი პულტიდან ხდება (როგორც ფორმულა 1-ში), ეს კი იმისთვის გაკეთდა, რომ პილოტს რბოლისას მზერის გზიდანა გადატან არ უხდეოდე.

დაბოლოს ძრავი. ის პრაქტიკულად იგივეა, რაც სტანდარტულ 458 იტალიაზე” იყო. ესაა 4.5-ლიტრიანი V8, რომელიც 570 ცხენის ძალას იძლევა. კომპანიის განცხადებით, ამ აგრეგატის და ზემოთ ჩამოთვლილი სიახლეების დახმარებით, სარბოლი ”იტალია” ფიორანოს ტრეკის ერთ წრეს წუთსა და 16.5 წამში გადის. ეს კი, ამ ავტომობილის წინამორბედ ” F430 ჩელენჯის” საუკეთესო შედეგზე თითქმის ორი წამით უკეთესი დროა.