Monday, August 27, 2012

„ჰიუნდაი ველოსტერ ტურბო“ და „ჯენეზის კუპე“ მობილურის თამაშში

Hyundai’s Veloster Turbo, Genesis Coupe to Star in Popular Mobile Racing Game Asphalt 7: Heat
27 აგვისტო
ამიერიდან, მობილური ტელეფონების (აიოს და ანდროიდ სისტემებით) თამაშში „ასფალტ 7: ჰიტ“, „ჰიუნდაის“ ორი ავტომობილის არჩევის საშუალებაც გექნებათ. კომპანია „გეიმლოფტმა“ იმ 60 ავტომობილს შორის, რომლებითაც ნავარდის საშუალება სმარტფონების მფლობელებს აქვთ, კორეული კომპანიის სამოდელო გამიდან, „ველოსტერ ტურბო“ და „ჯენეზის კუპე“ შეიყვანა.

DTM-ზე რალფ შუმახერმა პიტ-მექანიკოსები მოცელა (ვიდეო)


Watch this Mercedes-Benz DTM pit crew's dramatic air line accident
27 აგვისტო
ჰოლანდიის ცანდფოორტში, DTM-ის (გერმანიის ტურიზმის კლასის ჩემპიონატი) სერიის მორიგი რბოლის დროს, „მერსედეს-ბენცის“ პიტლეინზე შემთხვევა მოხდა, რომელმაც გუნდის ოთხი წევრი დააზიანა. მანქანის საჭესთან კი რალფ შუმახერი იჯდა.

„ფალკატრონი“ – ტრანსფორმერი „ფორდ ფალკონის“ ბაზაზე

Ford Falcon Transformers Autobot - Falcatron
27 აგვისტო
„ფორდის“ ავსტრალიურმა ფრთამ, თავისი პროდუქციის რეკლამირებისთვის, პოპულარულ კომპიუტერულ თამაშ „ტრანსფორმერების“ გამოყენება გადაწყვიტა. „ფალკატრონი“ - ასე ეწოდება ცისფერი ოვალის ტრანსფორმერს, რომელიც პროექტის ავტორებმა „ფორდ ფალკონის“, უფრო სწორედ, ამ ავტომობილის „XR6 ტურბო“ ვერსიის ბაზაზე შეიმუშავეს.

„შკოდამ“ სედან „რეპიდის“ წარმოება დაიწყო


Skoda Begins Production of Rapid, Expands its Mladá Boleslav Plant by a Third
27 აგვისტო
ჩეხური კომპანია თავისი სრულიად ახალი ავტომობილის, პატარა სედან „რეპიდის“ მსოფლიო პრემიერას პარიზის მოტორ შოუზე გეგმავს, მანამდე კი ერთი თვით ადრე, თავის მლადა ბოლესლავის ქარხანაში, ამ ავტომობილის წარმოება დაიწყო. ცნობისათვის, „შკოდას“ სამოდელო გამაში, „რეპიდი“ სუბკომპაქტურ „ფაბიასა“ და კომპაქტურ „ოქტავიას“ შორის ნიშას შეავსებს.

ლოებმა გერმანიის რალი მეცხრედ მოიგო

Loeb wins in Germany for ninth time
27 აგვისტო

ფრანგმა სებასტიან ლოებმა მეცხრედ მოიგო გერმანიის რალი და მსოფლიო ჩემპიონატში თავისი უპირატესობა უახლოეს მდევართან, ფინელ თანაგუნდელ მიკო ჰირვონენთან 54 ქულამდე გაზარდა. ლოებმა ზუსტად ორი წუთით აჯობა იარი-მატი ლატვალას (ფორდი) მესამე ადგილი კი ჰირვონენმა დაიკავა. მეოთხეს დასჯერდა მადს ოსტბერგი, რომელსაც თავიდან მუხრუჭების პრობლემები ჰქონდა, თუმცა პირველი დღის შემდეგ, მისმა გუნდმა მექანიკოსებმა პრობლემა აღმოფხვრეს და ნორვეგიელმაც მეოთხე ადგილის დაკავება შეძლო.