Monday, September 6, 2010

”ასტონ მარტინმა” უგზოობის ”ლაგონდაზე” უარი თქვა

Aston Martin Kills the Lagonda SUV, Lagonda Saloon Coming

6 სექტემბერი

ეს მოსალოდნელი იყო - ”ასტონ მარტინმა” უარი თქვა უგზოობის მოდელ ”ლაგონდას” წარმოებაზე, რომლის კონცეპტუალური ვერსიაც შარშან, ჟენევის მოტორ შოუზე გვიჩვენა. ამ ავტომობილს საზოგადოების და ჟურნლისტების მხრიდან, საშინელი გამოხმაურება ჰქონდა, თუმცა ამის მიუხედავად, ინგლისური კომპანია მაინც აპირებდა მისი წარმოების დაწყებას. და მაინც, საბოლოო გადაწყვეტილება უარყოფითი გამოდგა - უგზოობის ”ლაგონდას” (სურათზე) სერიული ვარიანტი დღის სინათლეს ვერ იხილავს.

თუმცა, ეს სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ ”ასტონმა” მარკა ”ლაგონდას” აღდგენზე უარი თქვა. პირიქით, კომპანიას ამ სახელთან დაკავშირებით დიდი გეგმები აქვს. ადრე თუ გვიან, ამ მარკით ავტომობილების გაყიდვა აუცილებლად დაიწყება, თუმცა სანამ ეს მოხდება, ”ასტონში” ბაზრის რეაქციის პროგნოზირებას ცდილობენ.

და არც უგზოობის ”ლაგონდას” პროექტი დაიდება მთლიანად თაროზე - ”ასტონ მარტინი” ამ პროექტის საუკეთესო თვისებებს, მათ შორის, დიზაინის ზოგიერთ ელემენტს სედანსა და უნივერსალზე გამოიყენებს. არადა, სწორედ ზედმეტად უხეში დიზაინი იყო იმის მიზეზი, რომ საზოგადოებამ უგზოობის კონცეპტუალური ”ლაგონდა” დაიწუნა.

ახალი ”ლაგონდა” ”ასტონ მარტინის” ოთხკარიან კუპე ”რეპიდის” პლატფორმას დაეყრდნობა. ამ ეტაპზე, ახალი პროექტი შემუშავების ადრეულ სტადიაში იმყოფება და მასზე რაიმე კონკრეტულის თქმა შეუძლებელია. ერთადერთი, რისი თქმაც ახლა ჭორის დონეზე შეიძლება ისაა, რომ ”ასტონ მარტინი” სედან ”ლაგონდას” 2014 წელს გამოუშვებს.

მართალია, ორივე ავტომობილს მსგავსი მონაცემები ექნება, მაგრამ სედანი ”ლაგონდა” თავის ”უფროს ნთესავს” მყიდველს სულაც არ წაართმევს. ამის მიზეზი კი შემდეგია: ”რეპიდს” ერთი მინუსი აქვს - მისი სალონის უკანა სავარძლების მგზავრებისთვის სივრცე ძლიერ შეზღუდულია. ”ლაგონდას” პროექტირებისას კი ამ ნაკლის გამოსწორებას ეცდებიან. შესაბამისად, ამ ავტომობილებს მნიშვნელოვნად განსხვავებული გარეგნობაც ექნება...