Thursday, May 19, 2011

ცოტა რამ „ტოიობარუს“ შესახებ

More Details on the 2012 Toyobaru

18 მაისი

რა თქმა უნდა, ასეთი კომპანია ბუნებაში არ არსებოს. თუმცა, ახალ კუპეს, რომელსაც „ტოიოტას“ და „სუბარუს“ ინჟინრები ერთობლივად ქმნიან, მომავალში ბევრი ალბათ სწორედ „ტოიობარუდ“ მოიხსენიებს. თუმცა, ახლა ამას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს. იაპონური კომპანიები თავიანთ ერთობლივ პროექტზე მუშაობას ამთავრებენ და როგორც ინტერნეტით გავრცელებული ინფორმაცია გვეუბნება, მისი მსოფლიო პრემიერა ამ წლის მიწურულს, ტოკიოს ავტო შოუზე ჩატარდება.

ამ ერთობლივი პროექტის დაწყების შესახებ განცხადება პირველად 2008 წელს გამოქვეყნდა. მას შემდეგ, „ტოიოტამ“ მის ფარგლებში შექმნილი სამი კონცეპტუალური ავტომობილი გვიჩვენა. მათგან ორი საკუთრივ „ტოიოტას“ მარკით, ერთი კი - „ტოიოტასვე“ შვილობილი „სციონის“ მარკით. კონცეპტუალური ნამუშევარი „სუბარუმაც“ წარმოადგინა, თუმცა მისი ავტომობილი გამჭვირვალე იყო და რეალურად, მანქანის აგებულების საჩვენებლად იყო წარმოდგენილი.

ამ გამჭვირვალე ავტომობილმა გვიჩვენა, რომ კუპეს „სუბარუს“ ვერსია უკანა ამძრავიანი იქნება, რაც ამ კომპანიის სრულამძრავიანების მწარმოებლის იმიჯს ნაკლებად შეეფერება. უფრო მეტიც, იაპონური კომპანია ირწმუნება, რომ ახალი ავტომობილის სრულამძრავიანი ტრანსმისიით აღჭურვა არ იგეგმება. 4-ცილინდრიანი ოპოზიტური ძრავიც ტურბოკომპრესორის გარეშე იმუშავებს.ეს იქნება პირველი შემთხვევა, როდესაც ამ ტიპის ძრავით აღჭურვილ ავტომობილს „ტოიოტა“ გამოუშვებს.

მწარმოებლები ამ აგრეგატის ტექნიკურ მახასიათებლებს ჯერ არ აქვეყნებენ. ინტერნეტით კი ვრცელდება ინფორმაცია, რომ „ტოიოტას“ შემთხვევაში, აგრეგატის სიმძლავრე 200 ცხენის ძალა იქნება, სუბარუს შემთხვევაში კი 260 ცხენის ძალას მიაღწევს. იმის მიხედვით, თუ რომელი ბაზრისთვის იქნება ავტომობილი განკუთვნილი, ძრავს ან 6-საფეხურიანი მექანიკური, ან ავტომატური კოლოფი შეუწყვილდება.

ეს ავტომობილი ბაზარზე სამი მარკით დამშვენებული გამოვა. პირველ რიგში, ეს იქნება „ტოიოტა“, შემდეგ „სუბარუ“ და ბოლოს „სციონი“. და მათი გაყიდვებიც სწორედ ამ თანმიმდევრობით დაიწყება.

No comments:

Post a Comment