Saturday, July 2, 2011

ავტო მოტორი. მე-3 ნომერი

„ავტო მოტორის“ მე-3 ნომერში წაიკითხავთ
მე-2 გვერდი

გაიცანით - „მინის“ პირველი ორადგილიანი ავტომობილი







მე-3 გვერდი
გაიცანით T.27 - გორდონ მარის ჯუჯა ელექტრომობილი







მე-4 გვერდი
„ნისან ლიფ ნისმო RC“ - ელექტრომობილი რბოლებისთვის







მე-5 გვერდი
„ბეემვე i8“ ფილმში „მისია შეუსრულებელია 4 - აჩრდილის ოქმი“







ავტომობილი, რომელსაც 4.5 მილიონი კილომეტრი აქვს გავლილი







მე-6 გვერდი
„აუდი კვატრო კუპე“ მწვანე შუქს ელის







„ლოტუსი“ სუბკომპაქტურ “ეთოსს“ გამოუშვებს







მე-7 გვერდი
შვეიცარული ელექტრომობილი ლე მანისთვის ემზადება







„ვოლვო“ ელექტრული C30-ის წარმოებას იწყებს








მე-8 გვერდი
„ფერარის“ მყიდველებს წითელი ფერი აღარ ხიბლავთ







„ბუგატიმ“ ბოლო „ვეირონი“ ევროპაში გაყიდა








მე-9 გვერდი
„შევროლე“ წარმოებისთვის პლაგ-ინ ქროსოვერს ამზადებს







„ბეემვე“ ახალ სპორტულ მოდელს ამზადებს







„აუდის“ ყველაზე ეკოლოგიური A1







მე-10 გვერდი
„ბენტლიმ“ გაყიდვები 20 პროცენტით გაზარდა







„მაკლარენი“ „ფერარის“ და „ლამბორგინის“ შევიწროებას აპირებს







მე-11 გვერდი
„ნისანის“ გეგმა - ყოველ 6 კვირაში ერთი ახალი ავტომობილი






„ფორდი“ „ლინკოლნის“ გადარჩენას ცდილობს








მე-12 გვერდი
FIA-მ ძრავების ახალი რეგლამენტი დაამტკიცა








„მაკლარენი“ საკუთარი ძრავის წარმოებას არ აპირებს








„მერსედესი“ რალიზე არ გადეართვება










მე-13 გვერდი
„ტოიოტა“ ლე მანზე ბრუნდება







ლე მანს ყველაზე ტიტულოვანი კომპანია უბრუნდება







მე-14 გვერდი
ბატონის მეორასე დიდი პრიზი უნგრეთში







„ფერარი“ ივლისის ბოლომდე მოიცდის







მე-15 გვერდი
იაპონელმა მონსტრმა პაიკსის მთა დაიპყრო














მე-16 გვერდი

No comments:

Post a Comment