Thursday, July 30, 2009

”სუზუკი კიზაში” პრემიერისთვის ემზადება

Suzuki Kizashi

30 ივლისი

იაპონურმა კომპანია ”სუზუკიმ” ერთიდაიგივე სახელით სამი განსხვავებული კონცეპტუალური ავტომობილი წარმოადგინა. პირველივე ”კიზაშიმ” ავტოგამოფენების დამთვალიერებელთა დიდი დაინტერესება გამოიწვია, დროთა განმავლობაში კი მან ისეთი სახე მიიღო, როგორიც სერიულ ავტომობილს შეეფერება - ”კიზაში 3” სახელით, ნიუ იორკის ავტოშოუზე გამოჩნდა.

ინტერნეტში გავრცელებული ინფორმაციით, ”კიზაშის” პროტოტიპები უკვე გადის ამერიკის გზებზე ტესტირებას, ახლახანს კი ის პრესის წარმომადგენელებსაც კი უჩვენეს.

იაპონური კომპანიის განსაზღვრებით, ”კიზაში” სპორტული სტილის სედანია, რომელმაც კონკურენცია უნდა გაუწიოს გლობალური ბაზრის საშუალო ზომის ისეთ ბესტსელერებს, როგორებიცაა ”ტოიოტა ქამრი” და ”ჰონდა აკორდი”.

”კიზაში” ბაზირებულია პლატფორმაზე, რომლის სიგრძეც 4.650 მეტრია. ეს კი ”ქამრიზე” 0.165 მეტრით მოკლეა. სამაგიეროდ, ”სუზუკის” სედანს უფრო გრძელი ბაზა აქვს, რისი წყალობითაც, მისი სალონი უფრო ფართოა.

”კიზაშისთვის” გათვალისწინებულია ძრავების ფართო გამა, რომელშიც ბენზინის და დიზელის აგრეგატები შედის. ესენის 2.3 და 3.6-ლიტრიანი ბენზინის და 2.0-ლიტრიანი ტურბოდიზელი. სტანდარტული ტრანსმისია წინა წამყვანბორბლიანია, თუმცა მყიდველს ასევე სრულამძრავიანი ტრანსმისიით აღჭურვილ ”კიზაშისაც” შესთავაზებენ. დამატებითი ოპციის სახით, მყიდველს 6-საფეხურიან, ნახევრად ავტომატურ კოლოფს შესთავაზებენ, რომლის საფეხურებსაც საჭის რგოლზე განლაგებული ბერკეტები ცვლის.

”კიზაშის” წარმოებისთვის, ”სუზუკიმ” იაპონიაში ახალი ქარხან ააგო, რომელიც წარმოებას წელსვე დაიწყებს. ავტომობილის გაყიდვები იაპონიასა და ამერიკაში ერთდროულად, მომავალი წლის დასაწყისში დაიწყება. მოგვიანბით, ამავე ავტომობილის ბაზაზე, უნივერსალის და ჰეჩბეკისძარიანი ვერსიების წარმოებაც დაიწყება, ”კიზაში” კი ევროპასასც ეწვევა.

No comments:

Post a Comment