Monday, August 24, 2009

გაიცანით: სიტროენ DS3

Citroen DS3

24 აგვისტო


ფრანგული კომპანია ”სიტროენი” იმიჯს იცვლის და პრემიუმ კლასში გადასვლას ცდილობს. ამ კლასის ავტომობილებისთვის კი ინდექსი DS შემოიღო. პრემიუმ გამაში პირველი ავტომობილი DS3 იქნება, რომელმაც კონკურენცია ისეთ პოპულარულ ავტომობილს უნდა გაუწიოს, როგორიც ინგლისური ”მინია”.

”სიტროენ DS3-ის” მსოფლიო პრემიერა ფრანკფურტის საავტომობილო გამოფენაზე იგეგმება, თუმცა ”ორმაგმა შევრონმა” მისი ფოტოები და მწირი ინფორმაცია ინტერნეტით უკვე გაავრცელა.

ფოტოებიდან ჩანს, რომ DS3 პრაქტიკულად არ განსხვავდება კონცეპტუალური ”DS ინსაიდისგან”, რომელიც ”სიტროენმა” ჟენევის წლევანდელ ავტორანდევუზე წარმოადგინა. ამ ორ მანქანას შორის გარეგნული სხვაობა მხოლოდ იმაში გამოიხატება, რომ კონცეპტკარს გამოსაბოლქვი მილი ცენტრალურ ნაწილში ჰქონდა მოთავსებული, საწარმოო ვერსიაზე კი ის მარჯვნივაა.

ფრანგი მწარმოებელი თავის კლიენტს DS3-ს გაფორმების უამრავ ვარიანტს სთავაზობს. აქ აუცილებლად უნდა ითქვას, რომ ავტომობილს, რომელიც თავისი ძარით ჰეჩბეკების კლასს მიეკუთვნება, ძარის ძირითადი ნაწილი და სახურავი სხვადასხვა ფერის ექნება.

DS3 დაბერილი ფორმებით გამოირჩევა. პირველ რიგში, მას უზარმაზარი რადიატორი გამოარჩევს, რომელსაც ზედა მხარეს ”სიტროენის” ლოგო - ორმაგი შევრონი ამშვენებს, ემბლემის ძირზე კი ფსევდობამპერი მოთავსებულა, რომელიც უპირველესად, სანომრე ნიშნის დასამაგრებლად გამოიყენება და არა პასიური უსაფრთხოების საშუალებად.

ტრაპეციული ფორმის რადიატორის ორივე კუთხეში, საბორბლე თაღების თავზე, დიდრონი მაშუქი-თვალები ჩაუსვამთ, რომლებსაც ნისლიან ამინდში, ბორბლების წინ ამოჭრილ ფოსოებში ჩამჯდარი ნისლსაწინააღმდეგო ფარები დაეხმარება.

გვერდხედში, ორკარიანი ავტომობილი ძალიან ელეგანტურად გამოიყურება. ამ ხედში პირველ რიგში, ყურადღებას მძლავრი შუა საყრდენი იქცევს, რომელიც სალონის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის გარდა, მისი ერთგვარი გამყოფის მოვალეობასაც ასრულებს. სახურავის უკან კი ოდნავ ამობზეკილი ანტიფრთა ჩანს, რომელსაც ჰაერის ნაკადის დარეგულირება ევალება.

ახალი ჰეჩბეკი პოპულარული ”სიტროენ С3-ის” მოდერნიზებულ პლატფორმაზეა აგებული. მისი სიგრძე-სიგანე 3.95 და 1.71 მეტრი, საბარგულის მოცულობა კი 285 ლიტრია. შედარებისთვის, DS3-ის კონკურენტებს - ”მინის” და ”ფიატ 500-ს” გაცილებით მცირე საბარგული აქვთ.

DS3-ისთვის ხუთი ძრავია გამოყოფილი. მათგან ორი 1.6-ლიტრიანი ტურბოდიზელია, რომლებიც ფორსირების სხვადასხვა დონით გამოირჩევიან და 90 და 110 ცხენის ძალას ავითარებენ. ბენზინის სამი ძრავის ლიტრაჟიც 1.6-ია და მათი სიმძლავრე 95, 120 და 150 ცხენის ძალაა. სიმძლავრის შესაბამისად, ძრავებს 5, ან 6-საფეხურიანი მექანიკური კოლოფები უწყვილდება. ფრანგული კომპანია ირწმუნება, რომ DS3-ის დიზელის აგრეგატები, ყოველი კილომეტრის გავლისას, ატმოსფეროში მხოლოდ 99 გრამ CO2-ს გამოჰყოფენ.

”სიტროენი” ჰეჩბეკ DS3-ის გაყიდვების დაწყებას მერმის, მარტში გეგმავს. ჯერჯერობით არ ცხადდება ამ ავტომობილის საბაზო ღირებულება. სამაგიეროდ ცნობილია, რომ მან კონკურენცია ”მინის”, ”ფიატ 500-ს” და ”ალფა რომეო მიტოს” უნდა გაუწიოს.

No comments:

Post a Comment