”ოპეკმა” ახალი ჰიბრიდული კონცეპტუალური ავტომობილი გაგვაცნო
Opel Flextreme GT/E Concept to Debut in Geneva
18 თებერვალი



”ოპელის” მიერ გამოქვეყნებულ პრეს რელიზში აღნიშნულია, რომ კონცეპტუალური ავტომობილის აეროდინამიკური წინააღმდეგობის კოეფიციენტი სულ რაღაც 0,22-ია, რაც შესანიშნავი მაჩვენებელია, რასაც ძარის სპეციალური, აქტიური ნაწილები განაპირობებს. მათი მეშვეობით, ჰაერის შემხვედრი ნაკადის წინააღმდეგობაც მცირდება და ის ძარას უფრო ეფექტურადაც უვლის გარს.
მაგალითად, როდესაც ავტომობილის სიჩქარე 50 კმ/სთ-ზე მაღლა ადის, უკანა ბორბლის უკანა ნაწილში არსებული ღრიჭოდან, გარეთ გამოდის ვერტიკალური ფირფიტა-სპოილერები, რომელთა სიგრძე სულ რაღაც 35 სანტიმეტრი კია, მაგრამ ისინი ჰაერის ნაკადს სწორ მიმართულებას აძლევენ.

”ფლექსტრიმ GT/E-ს” მთავარი მამოძრავებელი აგრეგატი 150-ცხენისძალიანი ელექტროძრავია, რომელსაც ენერგიით, ავტომობილის ძირსა და უკანა სავარძლების ძირზე მოთავსებული ლითიუმ-იონური აკუმულატორების ბლოკი კვებავს. მათში დაგროვილი ენერგია კი საკმარისია იმისათვის, რომ ავტომობილმა 60 კილომეტრის გავლა შესძლოს.
თუმცა, ამ ავტომობილისთვის, ეს სვლის სიშორე მაქსიმალური არაა. აკუმულატორების სრულად განმუხტვის შემდეგ, საქმეში ბენზინზე მომუშავე 1.4-ლიტრიანი ძრავი და მასთან დაკავშირებული გენერატორი ერთვება, რომელიც გამომუშავებულ ენერგიას აკუმულატორებს მოძრაობის დროს აწვდის. ამ ტანდემის მეშვეობით, სვლის სიშორე 500 კილომეტრამდე იზრდება.
”ოპელის” მონაცემებით, მის ახალ კონცეპტუალურ ავტომობილს ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარის აკრეფა 9 წამში შეუძლია, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი 200 კმ.სთ-ს აღწევს.
”ფლექსტრიმ GT/E-ს” მსოფლიო პრემიერა ჟენევის საავტომობილო შოუზე გაიმართება.
No comments:
Post a Comment