Friday, March 4, 2011

ჟენევა 2011

ჟენევის ავტო შოუ - ყველაზე გრანდიოზული საავტომობილო ფორუმი

Geneva 2011

4 მარტი

ინფინიტი ეთერეა

კუპეც, ჰეჩბეკიც, უნივერსალიც და ქროსოვერიც - ეს ყველაფერი ერთ კონცეპტუალურ მოდელზე შეიძლება ითქვას, რომელიც ჟენევაში იაპონურმა „ინფინიტიმ“ წარმოადგინა. ასეა თუ ისე, ეს ავტომობილი „ინფინიტის“ პირველი გოლფ კლასის მოდელია. ამგვარად, ამ კლასის ინგოლშტადტურ (აუდი A3) და მიუნხენურ (პირველი სერიის ბეემვე) ლუქსებს ახალი კონკურენტი გამოუჩნდა.

რა თქმა უნდა, ეკოლოგიურად სუფთა აგრეგატების იგნორირება არც „ინფინიტის“ შეეძლო და მანაც „ეთერეა“ ჰიბრიდული სისტემით აღჭურვა, რომლის ძირითადი აგრეგატი ბენზინის ოთხცილინდრიანი 2.5-ლიტრიანი ტურბოძრავით აღიჭურვა, რომელიც 245 ცხენის ძალას იძლევა. მასთან უნისონში მუშაობს ელექტროძრავი და ვარიატორი. ენრგიის დაზოგვას ემსახურება მუხრუჭების კინეტიკური ენერგიის რეკუპერაციის სისტემა.


ავტომობილი დაკიდების დამოუკიდებელ სისტემაზე დგას, მისი მართვა კი ელექტრო/ჰიდრავლიკური სისტემის დახმარებით ხდება. „მავთულით მართვის“ სისტემის წყალობით, საჭის რგოლს ბორბლებთან მექანიკური კავშირი არ აქვს.

გარეგნულად, „ეთერეა“ უფრო კუპეს ტიპის ავტომობილია, ვიდრე ჰეჩბეკი, სედანი, ან ქროსოვერი. ამას მისი აგრესიული გარეგნობაც ადასტურებს. ყველაზე მეტად „დაკუნთული“ კი მისი წინა ნაწილია. ჰო, მანქანის წინა და უკანა კარებები ერთმანეთის საპირისპიროდ იღება, რითაც, სალონში მოხვედრა და იქიდან გადმოსვლა გამარტივებულია.

რა თქმა უნდა, „ეთერეა“ ამ სახით კონვეიერზე ვერ მოხვდება, თუმცა „ინფინიტი“ ადასტურებს, რომ C კლასის ავტომობილის წარმოებას დაიწყებს. დაკიდევ, ჟენევაში ნაჩვენები კონცეპტუალური ავტომობილის სტილი, მალე „ინფინიტის“ კორპორატიული სტილის სახეს მიიღებს.

No comments:

Post a Comment