Saturday, May 28, 2011

„ჰიუნდაიმ“ ევროპაში გაყიდვების 5-მილიონიანი ზღვარი გადალახა

Hyundai Sales Hit Five Million Mark in Europe

28 მაისი

ჰიუნდაი i30
..............................

34 წელი გავიდა მას შემდგ, რაც „ჰიუნდაიმ“ ევროპაში პირველი ავტომობილი - „პონი“ შეიტანა და მას შემდეგ, ძველ კონტინენტზე უკვე 5 მილიონი ავტომობილი გაჰყიდა. თავიდან კორეულ კომპანიას ევროპაში ფეხის მოკიდება გაუჭირდა. სამაგიეროდ, ახლა მთელს მსოფლიოში ყველაზე მზარდი ავტომწარმოებელია. „ჰიუნდაის“ მეხუთმილიონე ევროპული ავტომობილი, ჰეჩბეკი i30 გახდა, ავტომობილი, რომლის დებიუტიც ოთხი წლის წინ შედგა და მას შემდეგ, დაახლოებით 320 000 ცალია გაყიდული.

თუ თავიდან ევროპელები კორეულ ავტომობილებს ალმაცერად უყურებდნენ (როგორც ახლა ჩინურებს უყურებენ), ბოლო წლებში, „ჰიუნდაის“ ავტორიტეტი და შესაბამისად აქტივობაც, საგრძნობლად გაიზარდა, რაც პირდაპირ აისახება გაყიდვებზე. ევროპაში ბიზნესის დაწყებიდან აქამდ გაყიდული 5 მილიონიდან, ბოლო მილიონის რეალიზებას სამი წელი დასჭირდა.

ჰიუნდაი პონი

..............................

აღსანიშნავია, რომ ბოლო 27 თვის განმავლობაში, „ჰიუნდაი“ ყოველთვის სჯობს ევროპულის მთლიანი ბაზრის ტრენდის მონაცემებს. უფრო მეტიც, გლობალური კრიზისის პერიოდშიც, როცა ევროპაში გაყიდვები შემცირდა, კორეული კომპანია მაინც აუმჯობესებდა თავის ბიზნესს.

საინტერესოა, რომ მეხუთმილიონე ავტომობილი i30 გახდა, „ჰიუნდაის“ ისტორიაში პირველი ავტომობილი, რომელიც ევროპელი მყიდველის გემოვნებს და სურვილების შესაბამისად შეიქმნა. გარდა ამისა, ეს პირველი ავტომობილია, რომელსაც სახელწოდებაში პრეფიქსი i აქვს. მას მალე მოჰყვა i10 და i20, რომლებიც ევროპაში ასევე პოპულარულია. შემდგ მათ მოჰყვა კომპაქტური მინივენი ix20 და უგზოობის ix35. ამ პრეფიქსით გამოშვებული ყველა ავტომობილის საერთო დევიზია: „ახლებური აზროვნება, ახალი შესაძლებლობები“. სულ ახლახანს, ევროპაში ამავე ინდექსით კიდევ ერთი ავტომობილი - i40 გამოჩნდა, რომელზეც კორეული კომპანია დიდ იმედებს ამყარებს.

„ხუთი მილიონი ავტომობილის გაყიდვა ჩვენი კომპანიისთვის დიდი მიღწევაა, რომლითაც „ჰიუნდაი“ მსოფლიოს ყველაზე გადატვირთული ბაზრის ერთ-ერთი წამყვანი მოთამაშე გახდა. მაგრამ ეს მხოლოდ დასაწყისია. ჩვენ გაყიდვების ზრდას კვლავაც ვაპირებთ და ევროპის ბაზრის 3 პროცენტს დავეუფლებით. ამასთან, ავტომობილების ხარისხის და მომსახურების გაუმჯობესების წყალობით, მოპოვებულ პოზიციებს შემდგომშიც გავიმყარებთ. ეს კი დაგვეხმარება იმაში, რომ შემდეგი ხუთი მილიონი ავტომობილი გაცილებით სწრაფად გავყიდოთ“, - ამბობს „ჰიუნდაი მოტორ იუროპის“ უფროსი ვიცე პრეზიდენტი და ოპერაციების მთავარო მოხელე ალან რაშფორტი.

No comments:

Post a Comment