Friday, May 27, 2011

„ჰიუნდაი ელანტრამ“ უსაფრთხოების უმაღლესი შეფასება მიიღო

2011 Hyundai Elantra Awarded Top Safety Pick by IIHS

27 მაისი


აშშ-ის საგზაო უსაფრთხოების სადაზღვევო ინსტიტუტმა (IIHS) 13 ახალი მანქანის ქრეშ ტესტები ჩაუტარა, რომელთაგან ექვსმა უმაღლესი შეფასება - ტოპ სეიფტი პიკ დაიმსახურა. მათ შორისაა „ჰიუნდაის“ უახლესი „ელანტრა“, რომელმაც ყველა კატეგორიაში - წინიდან, გვერდიდან, უკნიდან შეჯახებაში, ასევე გადაყირავებაში უმაღლესი შეფასება, „კარგი“ მიიღო. გარდა ამისა, ამ ავტომობილის საბაზო კომპლექტაციაში სტაბილურობის ელექტრონული კონტროლიც (ESC) შედის.

„ის ფაქტი, რომ „ელანტრამ“ ჩვენი უმაღლესი შეფასება დაიმსახურა, ამ ავტომობილის უსაფრთხოების დონის მნიშვნელოვანი გაუმჯობესების დასტურია. ყველაზე მეტად აღსანიშნავია, რომ ავტომობილის ინტერიერს, წინა მხრიდან შეჯახებისას, ენერგოშთანმთქმელი ზონა იცავს. გარდა ამისა, სალონი სიმტკიცით გამოირჩევა და განსაკუთრებით ძლიერია მისი სახურავი, რომელიც გადაყირავების შემთხვევაში, მგზავრებს კარგად დაიცავს“, - ამბობს IIHS-ს უფროსი მკვლევარი დევიდ ზაბი.

ახალი „ელანტრას: საბაზო აღჭურვილობაში შედის უსაფრთხოების უზრუნველმყოფი ისეთი სისტემები, როგორებიცაა: მანქანის სტაბილურობის მართვა (VSM - ვიიქლ სტაბილიტი მენიჯმენტ), რომელიც მართავს ESC-ს (ელექტრიკ სტაბილიტი კონტროლ) და საჭის მოტორიან ელექტროგამაძლიერებელს (MDPS - მოტორ დრაივენ პაუა სტიარინგ). გარდა ამისა, უსაფრთხოებას ემსახურება ექვსი აირბალიში, მათგან ორმაგი წინა, წინა სავარძლების გვერდითა, წინა და უკანა გვერდითა დამცავი ფარდები.

გარდა ამისა, „ელანტრას“ აღჭურვილობაში შედის უახლესი კონსტრუქციის სამუხრუჭე სისტემა, რომელშიც შედის ოთხივე ბორბლის დისკური მუხრუჭები, მუხრუჭების ბლოკირების საწინააღმდეგო სისტემა (ABS), ასევე მუხრუჭების დამხმარე სისტემა „ბრეიკ ესისტ“, რომელიც მაშინ ამოქმედდება, როდესაც ინტენსიური დამუხრუჭებაა საჭირო. სისტემა თვითონ ადგენს, როდისაა საჭირო მისი ჩართვა და ამის შემდეგ, ოთხივე ბორბალს მაქსიმალურ სამუხრუჭე ძალით უზრუნველყოფს. მუხრუჭების ეფექტურ მუშაობას ემსახურება ასევე სამუხრუჭე ძალის გამანაწილებელი ელექტრონული სისტემა (EBD - ელექტრონიკ ბრეიკ-ფორს დისტრიბიუშნ), რომელიც სამუხრუჭე ძალას წინა და უკანა ღერძებს შორის, მათი დატვირთვის ხარისხის შესაბამისად ანაწილებს.

„ჩვენი კომპანია ინტენსიურად ითვისებს სიცოცხლის დამცავ უახლეს ტექნოლოგიებს და მათ თავის ახალ ავტომობილებში ნერგავს. და ამ მხრივ, არც ახალი „ელანტრაა“ გამონაკლისი. ამ ავტომობილმა უკვე დაამტკიცა, რომ კომპაქტური ავტომობილები არამხოლოდ ეკონომიურები შეიძლება იყოს, არამედ შესაშური უსაფრთხოებითაც გამოირჩეოდნენ“, - ამბობს „ჰიუნდაი მოტორ ამერიკას“ პროდუქციისა და კორპორატიული დაგეგმარების დივიზიონის ვიცე პრეზიდენტი მაიკ ო’ბრაიენი.

No comments:

Post a Comment