Tuesday, June 30, 2009

”რენომ” სპორტული ”კლიო” და ”მეგანი” გამოუშვა

Renault Clio, Megane World Series

30 ივნისი

ფრანგულმა კომპანია ”რენომ” თავის სარბოლ სერია ”უორლდ სერის” დაარსებიდან ათი წლის იუბილე ორიგინალურად აღნიშნა - ამასთან დაკავშირებით, თავისი პოპულარული მოდელების - ”კლიოსა” და ”მეგანის” ბაზაზე სპეციალური სპორტული მოდელები გამოუშვა, ტუნინგის პროგრამას კი ”უორლდ სერის” უწოდა. აღნიშნული სერია 1998 წელს ჩამოყალიბდა და მაშინ მას ”ნისან ოუპენ ფორტუნა” ერქვა, 2005 წლიდან კი ის ფრანგული კომპანიის სახელით ტარდება.

ავტომობილი ”რენო კლიო უორლდ სერის” აეროდინამიკურ კომპლექტ ”დინამიკით” არის აღჭურვილი. ასეთ კომპლექტაციას მხოლოდ სამკარიანი ”კლიო” მიიღებს. სტანდარტული მოდელისგან მას მოზრდილი წინა სპოილერი, სხვა ფორმის გვერდითა სპოილერები და სპორტული უკანა ბამპერი განასხვავებს. ამ ავტომბილისთვის სულ სამი ძრავია გათვალისწინებული, რომელთაგან ყველაზე სუსტი 1.2-ლიტრიანი 4-ცილინდრიანი აგრეგატია, რომელსაც თითო ცილინდრზე ოთხი სარქველი ემსახურება. ეს აგრეგატი 75 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს, მისით აღჭურვილი ”კლიო უორლდ სერის” კი 20 000 დოლარი ეღირება. ოდნავ მაღალი ფასი ექნებათ უფრო მძლავრი ძრავებით აღჭურვილ ვერსიებს.

რაც შეეხება ”მეგან უორლდ სერის”, მისთვის ჰეჩბეკის და კუპეს ძარებია გათვალისწინებული. ეს ავტომობილიც იმავე აეროდინამიკური კიტებით აღიჭურვება, რითაც ”კლიო WS”. ოღონდ, მათ შორის განსხვავება ის იქნება, რომ ”მეგანი” 17-დუიმიან ბორბლებს და ექვსსაფეხურიან მექანიკურ გადაცემათა კოლოფს მიიღებს. ასეთი ”მეგანის” ფასი იმავე სერიის ”კლიოსაზე” თითქმის 6 000 დოლარით მეტია.

”მეგან WS-თვის” მხოლოდ ორი ძრავია გათვალისწინებული (ორივე იმავე სერიის ”კლიოზეც” გამოიყენება). მათგან ერთი ბენზინზე მუშაობს. ესაა 1.6-ლიტრიანი, 4-ცილინდრიანი (16 სარქველით) აგრეგატი, რომლის სიმძლავრე 110 ცხენის ძალას აღწევს. მეორე აგრეგატია დიზელის dCi 106, რომლის მახასიათებლებიც ჯერ არ ქვეყნდება.

”უორლდ სერის” ”კლიოსა” და ”მეგანის” პრემიერა ამ უქმეებზე, ინგლისის სილვერსტოუნზე, სპორტული ავტომობილების გრანდიოზულ რანდევუზე გაიმართება, რომელზე შესვლაც ყველასათვის უფასოა.

No comments:

Post a Comment