Wednesday, August 5, 2009

”შევროლე კრუზი” საქართველოშია

Chevy Cruze

5 აგვისტო


”შევროლე კრუზი” ”ქარ პალასის” შოურუმის წინ

ავტომობილი, რომელსაც ბევრი ”ჯენერალ მოტორსის”, უფრო კონკრეტულად კი, ”შევროლეს” მომავალ ბესტსელერად მოიხსენიებს, უკვე საქართველოშია. ამერიკული კომპანიის პროდუქციის ქართველმა დისტრიბუტორმა, კომპანია ”ქარ პალასმა” თავის შოურუმში დღეს პირველად დააყენა კომპაქტური სედანი ”შევროლე კრუზი”.

ეს არის ”შევროლეს” გლობალური ავტომობილი, რომლის შექმნაზეც ”ჯენერალ მოტორსის” ევროპელი, ამერიკელი, კორეელი და ავსტრალიელი ინჟინრები მუშაობდნენ. ავტომობილი წინა წამყვანბორბლიან პლატფორმა ”დელტა II-ზეა” ბაზირებული (ამავე პლატფორმაა იყენებენ უახლეს ოპელ ასტრაზე, რომლის მსიფლიო პრემიერაც ფრანკფურტის ავტო შოუზე ჩატარდბა).

”კრუზი” 27 თვე იქმნებოდა და მასზე ამერიკულმა კომპანიამ მთლიანობაში 4 მილიარდი დოლარი დახარჯა. ”კრუზს” უკვე აწარმოებს ”ჯენერალ მოტორსის” კორეული, ჩინური და რუსული ქარხნები. მალე კი მისი წარმოება ავსტრალიაში, აშშ-სა და ტაილანდშიც დაიწყება.

”კრუზი” ”შევროლეს” ახალ კორპორატიულ სტილშია შესრულებული, რომლის მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი რადიატორის სტილიზებული ბადეა, რომელიც ზედა ნაწილში საკმაოდ ფართე ზოლითაა გაყოფილი, ამ ზოლის შუაში კი ”შევროლეს” ლოგო ზის.

აღსანიშნავია, რომ ”კრუზის” გარეგნობაზე ამერიკული კომპანიის 11 დიზაინ სტუდია მუშაობდა, რომლებსაც კორეელი ტევან კიმი ხელმძღვანელობდა. სწორედ კორეელ დიზაინერს მიანდეს ”გენერლებმა” თავიანთი მომავალი ბესტსელერის შექმნა და არა იტალიელებს, როგორც ეს ”კრუზის” წინამორბედ ”ლასეტის” შემთხვევაში იყო.

თავისი გარეგნობით, ”კრუზი” აშკარად დინამიური ავტომობილის შთაბეჭდილებას ტოვებს, რასაც ორივე მხარეს ერთნაირად დახრილი, წინა და უკანა საყრდენებიც ტოვებს. სახურავს მშვილდის მოყვანილობა აქვს და ამით, ის კუპეს სილუეტს ქმნის. საერთო ჯამში, ”კრუზი” ელეგანტური ავტომობილია და ეს ელეგანტურობა სალონშიც იგრძნობა, რომლის ორმაგი კოკპიტის თემა, აშკარად სუპერავტომობილ ”შევროლე კორვეტის” გავლენაა.

”ქარ პალასმა” ჯერჯერობით მხოლოდ ორი ”კრუზი” შემოიყვანა და ამდენივეს ამ თვეშივე შემოიყვანს. ორივე 1.6-ლიტრიანი ბენზინის ძრავითაა აღჭურვილი. ძრავი 115 ცხენის ძალას (6400 ბრ/წთ-ზე) და 153 ნიუტონმეტრს (4200 ბრ/წთ-ზე) გამოიმუშავებს. ერთ ”კრუზზე” ძრავთან 5-საფეხურიანი მექანიკური კოლოფია შეწყვილებული, მეორეზე კი - 6-საფეხურიანი ავტომატური. შესაბამისად, პირველის ფასი 19 500 დოლარის ექვივალენტია, მეორისა კი - 21 300 დოლარი.

No comments:

Post a Comment