Wednesday, August 5, 2009

”ლამბორგინი” ჰიბრიდულ ავტომობილს გამოუშვებს

Lamborghini hybrid

5 აგვისტო

”ლამბორგინის” მთავარი მიზანი ქალაქში მოძრაობისას, საწვავის ხარჯის შემცირებაა

...........................................................................

არცთუ დიდი ხნის წინათ, სუპერავტომობილების მწარმოებელი კომპანიები დაცინვით უყურებდნენ მათ მიერ ჰიბრიდული ავტომობილების წარმოების შესაძლებლობას. მაგრამ ჯერ ”პორშემ”, შემდეგ კი ტრადიციების პატივისმცემელმა ”ფერარიმ”, ეკოლოგიისადმი მეგობრული ავტომობილების მიმართ, თავიანთი დამოკიდებულება შეცვალეს. და ახლა, ”ლამბორგინის” ჯერიც დადგა.

ჟურნალ ”აუტომობილვოხესთან” საუბრისას, ”ლამბორგინის” მთავარმა აღმასრულებელმა შტეფან ვინკელმანმა განაცხადა, რომ წარმოუდგენია, როგორი იქნება მცირე სიმძლავრის ელექტროძრავისა და ჩვეულებრივი შიდაწვის ძრავის კომბინირებული აგრეგატით აღჭურვილი ”ლამბორგინი”. სხვა სიტყვებით, ის ლაპარაკობს ეგრეთ წოდებულ რბილ ჰიბრიდზე, რომელსაც ქალაქში მოძრაობისას საწვავის მოხმარების შემცირება შეუძლია. მაგრამ იმავდროულად, ვინკელმანს კვლავ არ სურს ისეთ ”ლამბორგინიზე” საუბარი, რომლის ძირითად ამძრავ მომენტსაც ელექტროძრავი გამოიმუშავებს.

ვინკელმანი ამბობს, რომ ”რბილი” ჰიბრიდული აგრეგატით აღჭურვილი ”ლამბოს” გამოჩენის სავარაუდო დრო 2015 წელია, მაგრამ დასძენს, რომ თავისი ემბლემით ელექტრომობილების გამოშვებაზე კომპანიის მესვეურები ჯერ არ ფიქრობენ.

2015 წელი ის დროა, როდესაც ”ფერარი” თავის პირველ ჰიბრიდულ ავტომობილს გვპირდება. მაგრამ თუ მარანელოელების ჰიბრიდული 599-ის პროტოტიპები უკვე გადის ტესტებს, ძნელი სათქმელია, ”ხარებს” საერთოდ თუ აქვთ დაწყებული მსგავსი აგრეგატების შემუშავება. თუმცა, მათ მონათესავე ”აუდის” (ორივე კომპანია ფოლკსვაგენის ჯგუფში შედის და მალე მათ პორშეც დაუნათესავდება) ტექნოლოგიით სარგებლობის იმედი შეიძლება ჰქონდეთ.

ვინკელმანის თქმით, მისი კომპანია მომდრვნო ხუთ წელიწადში დაახლოებით 35 მილიონ ევროს მოახმარს ახალი ტექნოლოგიების შემუშავებას, რომელთა მეშვეობითაც, ავტომობილების გამონაბოლქვში მნიშვნელოვნად უნდა შემცირდეს სათბურის ეფექტის მქონე აირების შემცველობა.

No comments:

Post a Comment