Tuesday, August 4, 2009

”შევროლე ორლანდო” ”ვოლტის” ტექნოლოგიით

Chevrolet Orlando

4 აგვისტო

”ჯენერალ მოტორსი” ადასტურებს, რომ ქროსოვერ ”შევროლე ორლანდოს”, რომლის გაყიდვებიც მერმის, აშშ-ის საზღვრებსგარეთ დაიწყება, ამერიკის ბაზარზეც შეიტანს, მოგვიანებით კი მას იმ პლაგ-ინ ჰიბრიდული აგრეგატით აღჭურვავს, რომელიც ”შევროლე ვოლტზე” გამოიყენება.

”შემიძლია დავადასტურო, რომ ”შევროლე ორლანდო” იმავე პლატფორმაზე მზადდება, რომელსაც ”შევროლე ვოლტისთვის” ვიყენებთ. მოგვიანებით კი მასზე ჰიბრიდულ ტექნოლოგია ”ვოლტეკს” დავნერგავთ”, - ამბობს ”ჯენერალ მოტორსის” გლობალური პროგრამების მენეჯერი იონ ლოკნერი.

”ჯენერალ მოტორსის” ჩრდილოამერიკული შტოს პრეზიდენტი ტროი კლარკი დასძენს, რომ ”ორლანდოს” პლატფორმა, ”ვოლტის” ტექნოლოგიის მასზე ადვილად ადაპტირების საშუალებას იძლევა.

ჰიბრიდული აგრეგატის გარეშეც, ”შევროლე ორლანდო” საკმაოდ ეკონომიური ავტომიბილი იქნება. ”ჯენერალ მოტორსის” მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, ავტომობილი, რომელსაც უგზოობის უნივერსალის გარეგნობა აქვს და შვიდი მგზავრის გადაყვანა შეუძლია, 100 კილომეტრზე 5.88 ლიტრ ბენზინს იმყოფინებს, რაც შესანიშნავი მაჩვენებელია. ამასთან, ”გენერლები” ირწმუნებიან, რომ დიზელის ძრავით აღჭურვილი ”ორლანდო” კიდევ უფრო ეკონომიური იქნება.

”შევროლე ორლანდო” პლატფორმას კომპაქტურ სედან ”შევროლე კრუზთან” იყოფს. იმავე პლატფორმას, ”გენერლები” ”შევროლე ვოლტისთვისაც” იყენებენ. ავტომობილს შვიდი მგზავრის გადაყვანა შეუძლია და მისთვის ეკონომიური ძრავების გამაა განკუთვნილი. მათგან ძირითადი 1.6 და 2.0-ლიტრიანი ბენზინის ძრავებია, ყველაზე მძლავრი კი 2.0-ლიტრიანი ტურბოდიზელი იქნება, რომლის სიმძლავრე 150 ცხენის ძალას, მაქსიმალური მაბ.მომენტი კი 320 ნიუტონმეტრს აღწევს.

სხვათა შორის, ”ჯენერალ მოტორსის” ქართველ დისტრიბუტორს, კომპანია ”ქარ პალასს” ”შევროლე კრუზი” უკვე შემოყვანილი ჰყავს და შოურუმში ხვალიდან დააყენებს. ”ქარ პალასის” გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი ოთარ ჩიტეიშვილი ასევე გვპირდება, რომ მისი კომპანია მერმის ”შევროლე ორლანდოსაც” შემოიყვანს.

No comments:

Post a Comment