Saturday, August 8, 2009

”ოპელი” გაყიდვებს ზრდის

Opel Sells Well

8 აგვისტო

მართალია, ”ოპელი” ფინანსურ პრობლემებს განიცდის და მალე მას ახალი მფლობელი ეყოლება, მაგრამ გერმანული კომპანია ევროპის ბაზარზე გაყიდვების მაჩვენებლებს მაინც აუმჯობესებს და თუ შარშან ივლისში, მის წილად ძველი კონტინენტის ბაზრის 6.45 პროცენტი მოდიოდა, ერთი წლის შემდეგ ეს მაჩვენებელი 7.2 პროცენტამდე გაიზარდა.

”ოპელი” გაყიდვებს ამ წლის თვიდან თვემდე აუმჯობესებს. იანვრიდან ივლისამდე პერიოდში, გერმანული კომპანიის წილი ევროპის ბაზარზე 7.03 პროცენტია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ის მესამე ყველაზე გაყიდვადი ბრენდია.

”ოპელისთვის” ყველაზე წარმატებული ბაზარი გერმანიაა, რომელიც ”ჯენერალ მოტორსის” გერმანული ბრენდისთვის ძირითად ბაზრად რჩება. შარშანდელ ივლისთან შედარებით, იქ კომპანიის გაყიდვები 51.5 პროცენტითაა გაზრდლი. ეს მაშინ, როდესაც მთლიაბი ბაზარის ზრდამ 29.5 პროცენტი შეადგინა.

”ოპელი” გაყიდვებს სწრაფად ზრდის საფრანგეთში, სადაც მისი გაყიდვების რაოდენობა ერთი წლის განმავლობაში 41.5 პროცენტით გაიზარდა (შედარებისთვის, საკუთრივ ფრანგული ბაზარი მხოლოდ 3.1 პროცენტითაა გაზრდილი). გერმანული კომპანიის მიერ გამოქვეყნებული სტატისტიკის მიხედვით, საფრანგეთში განსაკუთრებით კარგად ”მერივა” და ”კორსა” იყიდება.

”ოპელის გაყიდვები ასევე ესპანეთსა (ბოლო ერთ თვეში 0.8 პროცენტით) და ბელგიაშიც (12.4-პროცენტით) იზრდება. მართალია, პირენეული მაჩვენებელი არც ისე შთამბეჭდავად გამოიყურება, მაგრამ ისიც უნდა გავითვალისწინოთ, რომ იქ ბაზარი 10.3 პროცენტითაა შემცირებული. ბელგიის ბაზარზე კი ახალი ავტომობილების გაყიდვები 8.7 პროცენტითაა შემცირებული.

”ოპელის” ავტომობილებიდან, ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მოდელი უახლესი ”ინსინიაა”, რომელმაც შარშან ევროპის წლის საუკეთესო ავტომობილის წოდება მოიპოვა. კომპანიის სტატისტიკით, ”ინსინიაზე” უკვე 140 000 შეკვეთაა მიღებული, რაც იმას ნიშნავს, რომ ის ევროპის ბაზრის საშუალო ზომის სედანების სეგმენტის ლიდერია.

No comments:

Post a Comment