Saturday, October 16, 2010

”აუდის” ორი სუპერ კვატრო

16 ოქტომბერი

e-ტრონ სპაიდერი

პარიზში, გერმანული კომპანიის პავილიონს ორი კონცეპტუალური სუპერ ვარსკვლავი ჰყავდა, ჰიბრიდული e-ტრონ სპაიდერისა და ლეგენდარული ”კვატროს” შთამომავლის, ამავე სახელწოდების მქონე ავტომობილის სახით, რომელსაც ამ ეტაპზე, მხოლოდ ტრადიციული, შიდაწვის ძრავი ემსახურება.
ღია e-ტრონი, დეტროიტის ავტო შოუზე ნაჩვენები, ამავე სახელწოდბის კუპეს ღია ვერსიაა, თუმცა მასზე 0.130 მეტრით გრძელი და 0.030 მეტრით განიერია. ამ ავტომობილის სიგრძე 4.6 მეტრია (სიგანე 1.810 მეტრი, სიმაღლე 1.110 მეტრი და ბაზა - 2.430 მეტრი), თუმცა მის სალონში ადგილი მხოლოდ ორი სპორტული სავარძლისთვის მოიძებნა. ამის მიზეზი, ამ სავარძლების უკანა სივრცეში განლაგებული 3.0-ლიტრიანი წყვილტურბოიანი V6 დიზელის ძრავია, რომელიც 300 ცხენის ძალას და 650 ნუტონმეტრს იძლევა. ეს აგრეგატი უკანა ბორბლებს ამოძრავებს, წინებისთვის კი ორი ელექტროძრავი მუშაობს. ეს აგრეგატები ავტომობილის წინ არის მოთავსებული და თითოეულის სიმძლავრე 87 ცხენის ძალა, მაბრუნი მომენტი კი 352 ნიუტონმეტრია.

ამგვარად, e-ტრონ სპაიდერს ოთხივე ბორბალი წამყვანი აქვს და ის შესანიშნავი დინამიკური მახასიათებლებით გამოირჩევა. კრძოდ, 0-100 კმ/სთ-მდე აჩქარებისთვის 4.4 წამი ჰყოფნის, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი ხელოვნურადაა შეზღუდული და 250 კმ/სთ-ს შეადგენს. e-ტრონ სპაიდერს მარტო ელექტროძრავების ხარჯზე გადაადგილებაც შეუძლია, თუმცა ამ დროს მისი მაქსიმალური სიჩქარე მხოლოდ 60 კმ/სთ, სვლის სიშორე კი 50 კილომეტრი იქნება. ისე კი, e-ტრონ სპაიდერის სვლის სიშორე თითქმის 1000 კილომეტრია, ყოველი კილომეტრის გავლისას კი ის გარემოს მხოლოდ 59 გრამი ნახშირორჟანგით აბინძურებს.

”აუდი” აცხადებს, რომ ამ კონცეპტუალური ავტომობილის სერიული ვერსიის წარმოება უკვე გადაწყვეტილია.

No comments:

Post a Comment