Tuesday, October 19, 2010

”ბენტლი” - პოპულარული ”კონტინენტალ GT-ს” განახლების დროა

19 ოქტომბერი

ინგლისურმა კომპანიამ, რომელიც ”აუდის” მსგავსად, ”ფოლკსვაგენის” ჯგუფში შედის, თავისი ყველაზე პოპულარული მოდელის, ”კონტინენტალ GT-ს” წარმოება 2003 წელს დაიწყო და დღემდე მას წარმატებულად ჰყიდის. მაგრამ დროს თავისი მიაქვს და კომპანიის ხელმძღვანელობამაც მისი კიდევ უფრო გაკოხტავება გადაწყვიტა.
განახლებულ ავტომობილს გარეგნობაც დაუხვეწეს და ინტერიერიც. ამასთან, მის აღჭურვილობაში 4.0-ლიტრიანი V8 ძრავიც შევა, რომელიც W12 აგრეგატს დაემატება. მთლიანობაში, ავტომობილი ”ბენტლის” უახლეს ფლაგმან ”მულსანს” დაემსგავსა. უპირველეს ყოვლისა, თვალში საცემია, რომ ”კონტის” ახალი წინა ფარები აქვს, რომელიც ”მულსანისას” მოგვაგონებს. ამასთან, წინა ფრთების წინა ნაწილი დახრილია და ”დაბერილი”, რაც მანქანის ამ ნაწილს უფრო ელეგანტურად წარმოაჩენს. რადიატორის ბადე კაპოტის გაგრძელება გახდა და მას სანომრე დაფა აბოლოებს. საერთო ჯამში, ახალი ”კონტინენტალის” წინა ნაწილი 41 მილიმეტრით, უკანა კი 48 მილიმრტით დაგრძელდა.

ახლა ძრავებსაც შევეხოთ. ”კონტინენტალ GT-ს” აქამდე მხოლოდ ერთი, 6.0-ლიტრიანი, წყვილ ტურბოკომპრესორიანი W12 ძრავი ემსახურებოდა, რომელიც 575 ცხენის ძალას და 700 ნიუტონმეტრს იძლევა. ამასთან, ამ ძრავს ეთანოლშერეულ შერეულ საწვავ E85-ზე მუშაობაც შეუძლია. რაც შეეხება ახალ აგრეგატს, ”ბენტლის” ინფორმაციით, ის W12 აგრეგატზე თითქმის 40 პროცენტით ნაკლებად აბინძურებს გარემოს. ინგლისური კომპანია ჯერჯერობით საიდუმლოდ ინახავს ინფორმაციას ახალი ძრავის შესახებ, თუმცა გვპირდება, რომ ის მომავალ მყიდველს არ გააწბილებს.

ძრავის მიერ გამომუშავებული მაბრუნი მომენტის ასათვისებლად, ძველი 6-საფეხურიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი დაიხვეწა. ტრანსმისია მომენტს ისევ ოთხივე ბორბალს აწვდის, თუმცა თუ წინა მოდელზე, ბორბლებს შორის მომენტი თანაბრად ნაწილდებოდა, ამიერიდან პროპორცია 40/60 იქნება (უკანების სასარგებლოდ). ჰო, ავტომობილის გადაადგილებას 20 ან 21-დუიმიანი ბორბლები უზრუნველყოფს.

No comments:

Post a Comment