„ჰიუნდაი ჯენეზისი“ 5.0-ლიტრიანი V8 ძრავით
2012 Hyundai Genesis R-Spec Gets 5.0-Liter V8
9 თებერვალი
ავტომობილი, რომლის სრული სახელწოდებაცაა „ჰიუნდაი ჯენეზის R-სპეც“, 5.0-ლიტრიანი V8 ძრავით არის აღჭურვილი, რომელიც ასევე უფრო დიდი „ეკუსისთვისაცაა“ განკუთვნილი. „ჰიუნდაის“ ისტორიაში ყველაზე დიდი ძრავი, ასევე ყველაზე მეტ ცხენის ძალასაც გამოიმუშავებს იმ ძრავებს შორის, რომლებიც კი ოდესმე კორეულ კომპანიას გამოუშვია. ძრავი 429 ცხენის ძალას (6 400 ბრ/წთ-ზე) და 502 ნიუტონმეტრს (5 000 ბრ/წთ-ზე) იძლევა. ძრავის მიერ გამომუშავებულ სიმძლავრეს და მაბრუნ მომენტს, სრულიად ახალი, 8-საფეხურიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი გადაამუშავებს.
ეს კოლოფი „ჰიუნდაის“ ინჟინრების მიერაა შემუშავებული. სხვათა შორის, „ჰიუნდაი“ გვამცნობს, რომ ის პირველი, არალუქსის კლასის ავტომობილების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც თავის ავტომობილზე 8-საფეხურიან ტრანსმისიას იყენებს. კორეული კომპანიის ინფორმაციით, ეს ტრანსმისია დაახლოებით 6 პროცენტით უფრო ეფექტურია, ვიდრე მისი წინამორბედი, 6-საფეხურიანი.
„ჰიუნდაის“ ჯერ განახლებული „ჯენეზისის“ ტოპ ვერსიის დინამიკური მახასიათებლები არ გამოუქვეყნებია. სამაგიეროდ, პრეს რელიზით გვამცნობს, რომ „ჯენეზის R-სპეცი“ უფრო მძლავრი მუხრუჭებით, მოდერნიზებული საკიდარით, საჭის მოდიფიცირებული მექანიზმით და განივი მდგრადობის უფრო სქელი სტაბილიზატორებითაა აღჭურვილი. მთელი ეს ავლა-დიდება კი გაძლიერებულმა ძრავმა მოითხოვა.
ავტომობილი, თავისი კლასისთვის შესაშური ეკონომიურობითაც გამოირჩევა. კერძოდ, მაგისტრალზე მოძრაობისას, მას 100 კილომეტრის გასავლელად, 9.5 ლიტრი ბენზინი ჰყოფნის, ქალაქში კი ხარჯი 15 ლიტრამდე იზრდება.
No comments:
Post a Comment