Wednesday, February 9, 2011

„ჰიუნდაი ჯენეზისი“ 5.0-ლიტრიანი V8 ძრავით

2012 Hyundai Genesis R-Spec Gets 5.0-Liter V8

9 თებერვალი

უკვე რამდენიმე წელია, რაც „ჰიუნდაი“ წარმატებით ჰყიდის ლუქსის კლასის სედან „ჯენეზისს“, თუმცა სამხრეთკორეული კომპანია ამით დაკმაყოფილებას არ აპირებს და მყიდველს პოპულარული ავტომობილის ახალ მოდიფიკაციას სთავაზობს, რომელიც მის ისტორიაში ყველაზე დიდი ძრავით აღჭურვა. ამ ავტომობილის პრემიერა ჩიკაგოს საავტომობილო შოუზე დღეს ჩატარდა.

ავტომობილი, რომლის სრული სახელწოდებაცაა „ჰიუნდაი ჯენეზის R-სპეც“, 5.0-ლიტრიანი V8 ძრავით არის აღჭურვილი, რომელიც ასევე უფრო დიდი „ეკუსისთვისაცაა“ განკუთვნილი. „ჰიუნდაის“ ისტორიაში ყველაზე დიდი ძრავი, ასევე ყველაზე მეტ ცხენის ძალასაც გამოიმუშავებს იმ ძრავებს შორის, რომლებიც კი ოდესმე კორეულ კომპანიას გამოუშვია. ძრავი 429 ცხენის ძალას (6 400 ბრ/წთ-ზე) და 502 ნიუტონმეტრს (5 000 ბრ/წთ-ზე) იძლევა. ძრავის მიერ გამომუშავებულ სიმძლავრეს და მაბრუნ მომენტს, სრულიად ახალი, 8-საფეხურიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი გადაამუშავებს.

ეს კოლოფი „ჰიუნდაის“ ინჟინრების მიერაა შემუშავებული. სხვათა შორის, „ჰიუნდაი“ გვამცნობს, რომ ის პირველი, არალუქსის კლასის ავტომობილების მწარმოებელი ბრენდია, რომელიც თავის ავტომობილზე 8-საფეხურიან ტრანსმისიას იყენებს. კორეული კომპანიის ინფორმაციით, ეს ტრანსმისია დაახლოებით 6 პროცენტით უფრო ეფექტურია, ვიდრე მისი წინამორბედი, 6-საფეხურიანი.

„ჰიუნდაის“ ჯერ განახლებული „ჯენეზისის“ ტოპ ვერსიის დინამიკური მახასიათებლები არ გამოუქვეყნებია. სამაგიეროდ, პრეს რელიზით გვამცნობს, რომ „ჯენეზის R-სპეცი“ უფრო მძლავრი მუხრუჭებით, მოდერნიზებული საკიდარით, საჭის მოდიფიცირებული მექანიზმით და განივი მდგრადობის უფრო სქელი სტაბილიზატორებითაა აღჭურვილი. მთელი ეს ავლა-დიდება კი გაძლიერებულმა ძრავმა მოითხოვა.

ავტომობილი, თავისი კლასისთვის შესაშური ეკონომიურობითაც გამოირჩევა. კერძოდ, მაგისტრალზე მოძრაობისას, მას 100 კილომეტრის გასავლელად, 9.5 ლიტრი ბენზინი ჰყოფნის, ქალაქში კი ხარჯი 15 ლიტრამდე იზრდება.

ყველაზე დიდი ძრავით აღჭურვის გარდა, „ჰიუნდაიმ“ ყველაზე მცირელიტრაჟიანი ძრავიც სრულყო, რომელსაც „ჯენეზისი“ ადრეც იყენებდა. მაგალითად, საწვავის უშუალოდ წვის კამერაში შეფრქვევის სისტემით აღიჭურვა „ლამბდა“ სერიის 3.8-ლიტრიანი V6 აგრეგატი, რომლის სიმძლავრეც 15 პროცენტით, 190-დან 333 ცხ.ძ-მდე, მაბრუნი მომნტი კი 36-ით, 394 ნიუტონმეტრამდე გაიზარდა. ხელუხლებელი დარჩა 4.6-ლიტრიანი V8 აგრეგატი, რომელიც ისევ 385 ცხენის ძალას იძლევა.

No comments:

Post a Comment