Wednesday, March 30, 2011

„ჰიუნდაიმ“ გაყიდული მანქანების დაბრუნების პროგრამა დაასრულა

Hyundai vehicle return program ending

30 მარტი

„ჰიუნდაიმ“ გადაწყვიტა, რომ შეაჩეროს პროგრამა, რომელიც გაყიდული ავტომობილების უკან დაბრუნებას ითვალისწინებდა იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველი მოულოდნელად შემოსავლის წყაროს კარგავდა და გადახდისუუნარო ხდებოდა. ეს პროგრამა კორეულმა კომპანიამ 2009 წლის იანვარში დაიწყო და გლობალურ ფინანსურ კრიზისს და მის შედეგებს დაუკავშირა.

გამოცემა „ინსაიდ ლაინის“ მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, ამ პროგრამით მხოლოდ 350-მა ადამიანმა ისარგებლა. მათ „ჰიუნდაის“ დავალიანების დაფარვის პირობებით ისარგებლეს. მაგრამ სამუშაო ადგილები მატულობს, ეკონომიკური მდგომარეობა ნორმალურ კალაპოტს უბრუნდება და „ჰიუნდაიმაც“ ჩათვალა, რომ პროგრამამ თავისი საჭიროება ამოწურა და ის საჭირო აღარაა.

სხვათა შორის, ეკონომიკური კრიზისის პერიოდში, კორეული კომპანიის ამერიკულმა შტომ შარშან 538 228 ავტომობილი გაჰყიდა (წინა წელს 435 064) და ამერიკის ბაზარზე, თავისი წილი 3.0 პროცენტიდან 4.6 პროცენტამდე გაზარდა. და მიუხდავად იმისა, რომ ავტომობილების დაბრუნების პროგრამას აჩერებს, „ჰიუნდაი“ იმედოვნებს, რომ გაყიდვების ზრდა გაგრძელდება და ამაში მას ხელს სხვა პროგრამები შეუწყობს, რომლებიც კვლავაც ძალაშია.

ამ პროგრამებს შორისაა 10-წლიანი (ან 160 000 კილომეტრზე გათვლილი) გარანტია და ხუთწლიანი საგზაო მომსახურების გეგმა.

No comments:

Post a Comment