”ბეემვე” როდსტერ Z2-ის გამოშვებაზე ფიქრობს
BMW Z2 Roadster
23 ივნისი
არაა გამორიცხული, რომ ”ბეემვეს” სამოდელო გამა მალე კიდევ ერთმა ახალმა როდსტერმა შეავსოს, რომელიც პირველი სერიის მოდელზე იქნება ბაზირებული და ეკონომიური ძრავების მთელ გამას მიიღებს. ამ ეტაპზე, ბავარიული კომპანიის დირექტორთა საბჭო ასეთი ავტომობილის წარმოების შესაძლებლობას განიხილავს და მოსალოდნელია, რომ გადაწყვეტილებას ამ წლის ბოლომდე მიიღებს. თუ პროექტს მწვანე შუქი აენთება, ახალი ავტომობილი, სახელად Z2, ბაზარზე 2012 წელს გამოჩნდება.
ამ ავტომობილის შესახებ, ინტერნეტსა და ჯურნალ-გაზეთებში მითქმა-მოთქმა უკვე სამი წელია, არ წყდება. მაგრამ ამ დროის განმავლობაში, თავად ბავარიელები მის შესახებ თითქმის არაფერს ამბობდნენ. ბოლო ცნობებით, მანქანა შემუშავების სტადიაშია, თუმცა მისი წარმოების გადაწყვეტილება ჯერ მიღებული არ არის და მას ბაზრის დაწვრილებით შესწავლის შემდეგ მიიღებენ.
ბოლოს გავრცელებული ჭორებით, Z2-ის საბაზო ვერსია ოთხცილინდრიანი ატმოსფერული ძრავით აღიჭურვება, რომლის სიმძლავრე სულ რაღაც 120 ცხენის ძალაა. ამგვარად, ბავარიული კომპანიის როდსტერებს შორის, ის ყველაზე სუსტი იქნება. თუმცა, ამ ძრავის გარდა, მყიდველს ასევე 211-ცხენისძალიან ტურბოძრავსაც შესთავაზებენ.
Z2-ის წარმოებისას, ბავარიელები მსუბუქ მასალებს გამოიყენებენ, რაც მათ ავტომობილის წონის შემცირების საშუალებას მისცემს. ამგვარად, ოთხცილინდრიანი ძრავებიც საკმარისი იქნება იმისათვის, რომ მფობელმა როდსტერის მართვით ის სიამოვნება მიიღოს, რასაც ჩვეულებრივ, ”ბეემვეს” ავტომობილებისგან ელიან ხოლმე. სპეციალისტები ვარაუდობენ, რომ ბაზარზე Z2-ს ისეთი ძლიერი კონურენტები დახვდებიან, როგორებიცაა ”მაზდა MX-5” და ”ლოტუს ელისი”.
დინამიკური მახასიათებლების მხრივაც, ბავარიული ავტომობილი კონკურენტების შესაფერისი იქნება. საბაზო ვერსია 0-100 კმ/სთ-მდე აჩქარებას 7 წამს მოანდომებს, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი დაახლოებით 240 კმ/სთ იქნება. შესაძლოა, Z2-ის ყველაზე ძლიერი ვერსია 3.0-ლიტრიანი, 6-ცილინდრიანი აგრეგატითაც აღიჭურვოს, რომელსაც ორი ტურბოკომპრესორი მოემსახურება. ასევე განხილვის საგანია ჰიბრიდული აგრეგატების გამოყენებაც.
No comments:
Post a Comment